ההעברות המשמעותיות ביותר שקרו בחלון החילופים. צילום: שנהב דעבול

ההעברות המשמעותיות ביותר שקרו בחלון החילופים

לקראת סוף חלון ההעברות סיכמנו בשבילכם את 4 ההעברות המשמעותיות ביותר שקרו עד עכשיו בחלון החילופים. פאטו שמנסה להציל את הקריירה, ריאל שהשאילה את צ'רישב ומי עוד ברשימה?

אלשנדרה פאטו

הכיוון: מקורינתיאנס לצ'לסי

המחיר: עסקת השאלה עם אופציה לרכישה

פאטו מגיע לצ'לסי אחרי שנתיים וחצי מצויינות במקורינתיאנס הברזילאית, מולדתו, שם כבש 63 שערים. הוא מגיע לצ'לסי כדי להציל את הקריירה שלו מנסיגה. צריך לזכור שפאטו רק בן 26 ולפחות חצי מהקריירה עוד לפניו, אך הוא הדרדר מאוד בשנים האחרונות, לאחר מכת פציעות במילאן. אז למה בצ'לסי רצו אותו? טוב, סביר להניח שבבירת אנגליה רוצים שחקן גיבוי בהתקפה למקרה של פצועים או סתם של ירידה ביכולת ההרכב, וגם תמיד טוב שיש שחקן שאתה יכול לסמוך עליו על הספסל.

נ.ב: מאותה הסיבה שפאטו מגיע כשחקן גיבוי, כך סביר להניח שצ'לסי לא תממש עליו את אופציית הרכישה שיש לה.

 

Working hard / trabalhando duro 👊👊👊 #CFC

A photo posted by Pato (@pato) on

אדר

הכיוון: מסמפדוריה לאינטר

המחיר: עסקת השאלה

בתקופה הרעה בה נמצאת היום אינטר היא צריכה דחוף סקורר איכותי. ומי מתאים יותר מאדר חלוץ סמפדוריה (לשעבר) שכבש רק העונה כבר 16 שערים. בשביל החלוץ בן ה29 שמגיע מסמפדוריה אינטר זאת קפיצת מדרגה רצינית, מה גם שהוא יודע שהוא מגיע כשחקן הרכב לכל דבר ועניין ולכן זו ללא ספק העברה מוצלחת.

נ.ב: אומנם בדרבי של מילאנו אינטר הפסידו, אבל הם ניצחו בקרב על אדר, שחוזר גם על ידי יובנטוס ומילאן ואפילו גם על ידי קבוצות מעבר לים.

 

דניס צ'רישב

הכיוון: מריאל מדריד לוולנסיה

המחיר: עסקת השאלה

אולי זה לא באשמתו, אבל צ'רישב, הוא לא בהכרח האיש שהכי רוצים לראות בריאל, אחרי שהשיתוף שלו בגביע המלך שלא כחוק עלה לריאל בהדחה מביכה מהמפעל השני בחשיבותו בספרד. אז בריאל מצאו פיתרון והשאילו אותו (לא ממש מרצונו) לולנסיה שזקוקה על מאוד לחלוץ התקפי, גארי נוויל שהיה אחד הפרשנים החריפים באנגליה וכרגע מתנסה בפעם הראשונה באימון קבוצה מקצועית לומד בדרך הקשה שזה לא פשוט כמו שזה נראה בבית או מאולפן השידור וזקוק יותר מתמיד לחלוץ חזק, וצ'רישב היה זמין למשימה.

נ.ב:  כנראה שלא ממש בונים עליו בבלאנקוס (למרות שרק השאילו אותו) אבל היי, לא מעט שחקנים שיצאו מבירת ספרד הצליחו הרבה יותר כשאינם לבושים לבן.

ויקטור ואלדס

הכיוון: ממנצ'סטר יוניטד לסטנדרד ליאז'

המחיר: עסקת השאלה

אחד המעברים הכי מפתיעים בחלון ההעברות של ינואר קרה ב-24 לינואר, כשהשוער ויקטור ואלדס חתם בסטנדרד ליאז' הבלגית עד תום העונה ועבר כמושאל ממנצ'סטר יונייטד. די ברור שמאחורי המהלך עומד המאמן, שגם ככה בדרך החוצה, לואיס ואן חאל, שניהל מאבק עיקש עם השוער מתחילת השנה ובתחילת החלון הורה לו לחפש קבוצה חדשה. על פי הדיווחים באי הבריטי, ליברפול עקבה אחרי ואלדס והתעניינה בו תקופה ארוכה, וגם מונאקו הצרפתית, בה גדלו חאמס רודריגס ורמאדל פאלקאו חשקה בו, אך בסופו של דבר ואלדס בחר ביעד מפתיע במיוחד וישחק בסטנדרד ליאז' עד תום העונה. 

נ.ב: בליאז' התענינו בו בעיקר בזכות עברו המפואר בברצלונה הקטלונית ובנבחרת ספרד, הוא זכה ב-6 אליפויות במדי ברצלונה בספרד, פעמיים בגביע הספרדי ושלוש פעמים בליגת האלופות. במדי נבחרת ספרד הוא זכה בגביע העולם ב-2010 וביורו שנתיים לאחר מכן ב2012.

 

 

תגובות