אדידס מציגה: נעליים שמשנות את כללי המשחק. צילום: יח"צ

אדידס מציגה: נעליים שמשנות את כללי המשחק

שחקני הכדורגל הגדולים בעולם מציגים לנו תצוגות משחק עם נעליים מיוחדות ופורצות דרך. אז מה הוא הסוד של נעלי ה-Mercury Pack שמעניק יתרון למי שנועל אותן? בואו לקרוא

לאחרונה, חשפה adidas את חבילת מרקורי (Mercury Pack): סדרת נעליים פורצת דרך אשר עוצבה בהשראת הפרסים בהם הכדורגלנים הגדולים בעולם שואפים לזכות מתוך המטרה לרשום את שמם בספריי ההיסטוריה. שלושת הדגמים בסדרה עוצבו כדי לייצג את הריכוז והתשוקה של השחקנים להצליח ולגבור על היריבים במגרש כדי לסיים ראשונים ולזכות בתארים הכי גדולים בענף.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

דגמי הנעלים בצבע כספית טהור מסדרות X, ACE ו-Messi הוצגו לראשונה על במגרשי משחקי היורו 2016. הנעלים לא רק עוצרות נשימה בשל חזותן הבלתי שגרתית אלא גם כוללות פריצת דרך טכנולוגית - מערכת חדשה אשר מספקת אווירודינמיות חסרת תקדים.

© יח"צ

שלושת דגמי הנעליים נראו לעולם על רגליהם של גארת׳ בייל, פול פוגבה והגדול מכולם - לאו מסי. לנעלי X16+ PURECHAOS מערכת מתקדמת, אשר עוטפת את שרוכי הנעל ומעניקה לשחקנים התאמה מושלמת ואווירודינמיות. יכולת זו הופכת אותן לקלאסיות עבור שחקנים כמו גארת׳ בייל שמוביל את נבחרת וויילס. 

© יח"צ

גם נעלי ACE16+ PURECONTROL, אשר הושקו בתחילת 2016, זכו לטיפול הייחודי של חבילת המרקורי. הנעליים עתירות הביצועים, הראשונות ללא שרוכים, כבר הטביעו את חותמן על המגרש. פול פוגבה, אחד מהכדורגלנים המדוברים ביותר בעולם, ינעל אותן בתחרות החשובה הראשונה שלו מאז חתם על ההסכם עם adidas,  וינסה להוביל את נבחרת צרפת לתהילה על אדמתה באליפות אירופה. “מדי לילה אני חולם לנצח”, סיפר פול פוגבה, “אני חולם להיות הטוב מכולם וחולם להניף תארים. מבחינתי המטרה היא תמיד להגיע ראשון, לעולם לא שני. כרום הוא הצבע של הווינרים והעובדה שהנעליים משקפות את המנטליות הזו גורמת לי לשאוב השראה לכל הרגעים שיכריעו את המורשת שלי ושל חבריי לנבחרת בקיץ”.

 

 

 

תגובות