על קו הזינוק: הכירו את הטניסאי אופק שימנוב. באדיבות יחסי ציבור

על קו הזינוק: הכירו את הטניסאי אופק שימנוב

בכל שבוע תכירו בני נוער שמקדישים את כל חייהם לספורט. והפעם: הוא רק בן 11 וכבר חולם להיות אלוף העולם בטניס, תפסנו את אופק שימנוב לריאיון קצר ומלא שאיפות

 
שם: אופק שימנוב
 
גיל: 11
 
מתאמן ב: מועדון עצמה רמלה.
 
ענף ספורט: טניס.

באיזה גיל נחשפת לספורט הזה?

"בגיל ארבע נחשפתי לספורט הזה והתאהבתי כבר מהדקה הראשונה. אבא שלי, שהוא גם המאמן שלי, התחיל לשחק איתי כשהייתי ממש קטן ומאוד אהבתי. תמיד רציתי לבוא איתו לעבודה ולהתאמן במגרשי הטניס איפה שהוא עובד (במרכז הטניס העירוני ברמלה). הוא התחיל להשקיע בי שעות של אימונים כי הוא ראה שאני מצליח לשחק ולהבין את המשחק כבר בגיל מאוד צעיר, בהמשך התחלנו לקחת את זה יותר ברצינות וליהנות מהדרך".
 
© באדיבות יחסי ציבור

מה אתה אוהב בספורט הזה?

"אני אוהב את התחרותיות שיש בענף מכיוון שזה ספורט אישי. אם אתה מצליח - ההצלחה היא שלך ורק שלך, וגם אני מאוד תחרותי בנשמה ואוהב להיות מקום ראשון".

מה הסכנות שיש בתחום הזה?

"אני לא רואה כמעט סכנות בתחום הזה, חוץ מפציעות גוף שיכולים להיות לך באמצע הדרך הארוכה עד שאתה הופך להיות שחקן מקצועי. צריך מאוד לשמור על הגוף שלך ולעשות כושר ואימונים מסודרים ונכונים אחרת הפציעות עלולות להגיע".
© באדיבות יחסי ציבור

כמה זמן אתה מקדיש לאימונים במהלך השבוע?

"אני מקדיש בממוצע 12 שעות שבועיות כולל כושר במגרשים. אני נהנה משיתוף פעולה פורה של מרכז עצמה ומרכז הטניס העירוני ברמלה, אשר הוביל לבניית תכנית ייחודית "עצמה לטניסאים מצטיינים ברמלה", שמטרתה קידום וטיפוח טניסאים וטניסאיות צעירים מצטיינים בעיר. כולנו מאמינים שבעזרתה אנחנו גם נקבל עוד כלים להצלחה ולקידום הטניס באזור".

לסיכום, מה זה טניס בשבילך?

"טניס בשבילי זה הכל. אני רואה את המגרש בתור בית שני שלי. זה מקום שגם אני יכול להיות בו ספורטאי שעובד קשה וגם לעשות כיף עם החברים שלי בקבוצה ולהנות מהנסיעות לתחרויות השונות בארץ ובחו"ל. המטרה שלי היא להיות הכי טוב, בקיצור - אלוף העולם".
 
© באדיבות יחסי ציבור
תגובות