האם המנכ"ל החדש של הפועל ת"א מכביסט? . אוהדי הפועל ת"א. צילום: פייסבוק

האם המנכ"ל החדש של הפועל ת"א מכביסט?

סיכום השבוע החולף בכדורגל הישראלי: הבעלים של הפועל תל אביב מינה מנכ"ל שהשמועות טוענות שהוא אוהד מכבי. ובקניון מלחה בירושלים: אוהדי בית"ר תקפו עובדים ערבים והדבר כמעט לא סוקר בתקשורת

האם הבעלים של הפועל תל אביב, אלי טביב, מנסה להרגיז את אוהדי הקבוצה שהפגינו מול ביתו בשבועות האחרונים? בשבוע שעבר מונה עומר עצמוני (32), מנכ"ל ומאמן קבוצת הנוער לשעבר של בית"ר טוברוק למנכ"ל קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב לאחר כחודשיים וחצי בהם משרת מנכ"ל המועדון הייתה יתומה.

על אוהדי הקבוצה, המינוי הזה בכלל לא עושה רושם, במיוחד לאור העובדה שמיד לאחר מינויו, השמועות על אהדתו למכבי תל אביב, היריבה העירונית והחזקתו במנוי למשחקי הקבוצה המתחרה בעבר רק הלכו וגברו. לפני מינויו של עצמוני, בתקשורת דיברו על שמעון גרשון שערק לשורות בית"ר ועל צביקה רוזן שמזוהה עם מכבי תל אביב בכדורסל, כמועמדים בכירים למשרה, בעוד שלשניהם אין כלל ניסיון ותואר ניהולי. 

האלימות במלחה.
 

מישהו שכח מאוהדי בית"ר?

ביום שני שעבר, ממש מיד לאחר הניצחון החשוב של בית"ר ירושלים על בני יהודה בטדי, החליטו כ-300 מאוהדי הקבוצה לחגוג את ניצחון קבוצתם בצורה "קצת" שונה: זה התחיל בחגיגות המוניות מלוות בשירי הלל לקבוצתם בקומת האוכל שבקניון "מלחה" שבירושלים. 

דרוכים ומלאי מוטיבציה עברו הירושלמים לרפרטואר הגזעני שכולל אמירות כמו:"מוחמד מת", "מוות לערבים", "אני שונא את כל הערבים" וקללות נוספות בשעה שבקניון עובדים לפרנסתם ערבים תושבי ירושלים. לאחר כחצי שעה של מתיחות, קללות והמון בלגן מצד אוהדיה של בית"ר הגיעה גם ההתלקחות.

עדי ראיה סיפרו כי אחד העובדים הערבים בקניון איים להכות מספר אוהדים במטאטא ומכאן החלה תגרת ענק כשהכל מתועד במצלמות האבטחה של הקניון. העימות נמשך כ-40 דקות עד אשר מאבטחי הקניון השתלטו על המתפרעים. מספר עובדים ערבים בקניון נפגעו באופן חמור אך עד עתה לא הוגשה תלונה למשטרה.

אמצעי התקשורת היחידי שפירסם את האירוע היה עיתון "הארץ", ביום שישי שעבר, ארבעה ימים לאחר האירוע. דסק הספורט של פרוגי התאכזב נוכח ההתעלמות הגורפת של גופי התקשורת השונים שהעדיפו לזנוח את התקיפה על רקע לאומני. כנראה שאף אחד לא מופתע ששמם של אוהדי בית"ר ירושלים משתרבב בפעם המי יודע כמה בפרשות אלימות וגזעניות.

ובנושא אחר, בחמישי שעבר ניצחה מכבי תל אביב את קבוצת פנאתינייקוס ביוון במשחק השני בסדרה לאחר שהובסה במשחק הראשון, גם הוא ביוון. ביום שלישי וחמישי שבשבוע שלפנינו תארח מכבי את פנא' בהיכל נוקיה כשניצחון בשני המשחקים יקנה לה את הכרטיס לפיינל פור שבאיסטנבול. יהיה מעניין. תמיכה במכבי? הדעות בפרוגי חלוקות.

>> הצטרפו לעמוד הפייסבוק של פרוגי

תגובות