מרגיז? הבעלים של הפועל ת"א וצעיף בית"ר . טביב והצעיף. צילום: פייסבוק

מרגיז? הבעלים של הפועל ת"א וצעיף בית"ר

הבעלים של הפועל תל אביב התעטף עם צעיף של בית"ר ירושלים והצליח להרגיז את מטה המחאה של האוהדים. הם מצידם התייצבו מול ביתו של טביב עם מצלמת וידיאו והפעם תיעדו את ההפגנה השקטה

התמונה שמסעירה את אוהדי הפועל תל אביב. אלי טביב, הבעלים של הפועל תל אביב, נכח אמש (א') במשחק של קבוצת בית"ר ירושלים. דקות ספורות לאחר ניצחונה החשוב של בית"ר, הועלתה לפייסבוק תמונה שבה מופיע טביב, בצמוד לאוהד בית"ר כשעל צווארו מתנוסס צעיף צהוב שחור של הקבוצה הירושלמית שנחשבת ליריבה מושבעת של האדומים. 

באתר מטה המחאה "מצילים את הפועל" פורסם בתגובה למעשה של טביב כי "הוא הוכיח לנו פעם אחר פעם מדוע הוא אינו ראוי להיות הבעלים של הפועל תל אביב. אבל מה שהוא עשה היום זו כבר חציית קו אדום ודרך שאין ממנה חזרה. אם טביב החליט להגיע באופן קבוע למשחקי בית"ר, לשמוח עם אוהדיה בניצחון ולהצטלם ביחד עם אוהדי בית”ר ועם צעיף של בית"ר עליו, אנחנו רואים בכך הכרזה חד משמעית וקריאה למלחמה כנגד אוהדי הקבוצה".

באותו העניין, מאוחר יותר אמש (א'), הגיעו מספר אוהדים סמוך לביתו של טביב במטרה להפגין ולהביע את זעמם על התנהלותו של הבעלים. האוהדים, שלמדו ממקרי העבר, הגיעו לביתו כשהם מתעדים עצמם מרגע הגעתם לבית ועד לעזיבתם.

מי שלא ידע על קיומה של מצלמת הוידאו בידם של האוהדים הוא דוברו של טביב שמיהר להוציא את ההודעה הבאה לתקשורת: "בסביבות השעה 22:00 בלילה הגיעו מספר מתפרעים לביתו של אלי טביב, קיללו וזרקו אבנים לעבר הבית בו שהתה באותה עת המשפחה". הוידיאו סותר באופן גורף וחד משמעי את דברי אמיר, כשבסרטון לא נצפו אבנים שנזרקו מצד האוהדים.

אז מי צודק - אמיר דן או אוהדי הפועל?
 

עד למועד פרסום הידיעה טרם התקבלה תגובתו של אמיר דן, דוברו של אלי טביב.

>> הצטרפו לעמוד הפייסבוק של פרוגי

תגובות