שוב פעם היוונים ניצחו את מכבי תל אביב. היוונים ניצחו בהיכל נוקיה. צילום: פייסבוק

שוב פעם היוונים ניצחו את מכבי תל אביב

השבוע האחרון בספורט הישראלי כלל הפסד צורם של מכבי תל אביב לפנאתינייקוס, אכזבה לאוהדי קריית שמונה שהיו בטוחים שהם זוכים השבוע באליפות ועלייה של הפועל ת"א בכדורסל לפיינל פור הבלקני

הכל היה כבר מוכן בהיכל נוקיה בתל אביב לקראת המשחק מול פנאתנינייקוס שיקבע האם מכבי תל אביב תעלה לפיינל פור. האולם היה גדוש באוהדים, בעיקר אוהדי 'מכבי בחמישי' ולא מעט ידוענים ביניהם: אייל גולןישראל קטורזה, אייל ברקוביץ' ואפילו הרמטכ"ל בני גנץיחד עם שני ילדיו. שחר פארהטניסאית הבכירה של ישראל 'כיבדה' בנוכחותה ואפילו יעקב שחר, הבעלים של מועדון הכדורגל מכבי חיפה נתפס כשהוא אוחז את ראשו בין הידיים לאחר סל נוסף של הירוקים. אוהדים שכאלה. מעניין אם נזכה לראותם גם במשחק הליגה הקרוב, הרחק מאור הזרקורים והפלאשים? כנראה שלא.

על ליגת העל של הנוער בישראל כבר שמעתם?

במכבי על שלל זריה ומיעוט ישראליה (מלווה בתמיכת מדינת ישראל הגאה כמובן), כבר פינטזו על ניצחון שיוביל אותם לפיינל פור, מישהו כנראה שכח לבשר להם שאלופי אירופה לא פראיירים. תצוגה חלשה יחסית של בלו וחבריו מנעה ממכבי ניצחון בת"א (78 - 69), דחתה את ההכרעה לחמישי באתונה, ושלחה את אוהדיה המסורים להתמקד במאבק על היציאה מהחניה במקום לעודד את קבוצתם. דסק הספורט של פרוגי התפעל מהמהירות שבה ברח הקהל הצהוב מהיכל נוקיה טרם סיומו של העימות על הפרקט.

הפועל תל אביב לעומת יריבתה העירונית, עלתה לפיינל פור של הליגה הבלקנית (מסתבר שגם ליגה כזאת קיימת, ולא רק שהיא קיימת, אפילו גליל/גלבוע לוקחת בה חלק) לאחר ניצחון נוסף בהדר יוסף שהביא למהפך בסדרה.

בכדורגל הישראלי אין חדש

העליהום התקשורתי שתקף את הפועל ת"א ואוהדיה הביא בין השאר לדרבי משעמם, מאופס ונטול קהל. התודות לבית הדין של ההתאחדות, על החלטה מלאת אומץ, חוכמה ותבונה (שוב, לא). קריית שמונה, האלופה שבדרך, הצליחה לפספס את ההזדמנות לחגוג אליפות בביתה לבני יהודה תל אביב. ל"פרוגי" כאב על אלפי תלמידי בתי הספר המקומיים ומחלקות הנוער של המועדון שהוכרחו להגיע למשחק על מנת שחגיגות האליפות לא תתקיימנה אל מול יציעים ריקים למחצה

בשני הקרוב תארח את ק"ש את הפועל ת"א, פצצת הרייטינג תוקרן כנראה בשעה 21:00. תנחומינו לקשת שתאבד כתוצאה משידורו של המשחק בערוץ 1 במקביל לגמר"האח הגדול"? עשרות אחוזי רייטינג ועשרות אלפי מסמסים נאמנים (ממש לא).

>> הצטרפו לעמוד הפייסבוק של פרוגי

תגובות