קרב תרנגולות: מה קרה לשחקני הכדורגל?. האלימות נמשכת. צילום: יוטיוב

קרב תרנגולות: מה קרה לשחקני הכדורגל?

האלימות במגרשי הכדורגל נמשכת: לאחר סיום דרמטי למשחק התחתית הבוער בין מכבי פ"ת לבין הפועל חיפה, החלה להתפתח תגרה המונית בין אנשי ושחקני מכבי פתח תקווה אל מול מקביליהם הצפוניים

 
האלימות במגרשים נמשכת.
 

האלימות במגרשי הכדורגל נמשכת: לאחר סיומו הדרמטי של משחק התחתית הבוער שהתקיים הערב (ש') בין מכבי פתח תקווה לבין הפועל חיפה, החלה להתפתח תגרה המונית בין אנשי ושחקני מכבי פתח תקווה אל מול מקביליהם הצפוניים.

על פי החשד, מיד לאחר סיום המשחק ושער הניצחון המאוחר של שחקן מכבי פתח תקווה, דני פרדה,  נראה בוידיאו שחקנה של הפועל חיפה, עלי חטיב, כשהוא מכה באגרופו את פרדה. לאחר מכן נראה חטיב כשהוא ננגח בראשו על ידי עמי גניש, מאמן השוערים של מכבי פתח תקווה. בעוד חטיב שרוע על הדשא הוא נבעט שוב בראשו על ידייגאל ממן, שמחזיק בתפקיד רשמי במועדון. לדברי מקרוביו של חטיב, הוא איבד את הכרתו ושבר כמה משיניו.

חטיב פונה מהמגרש על אלונקה לבית החולים בפתח תקווה, כשהכרתו מעורפלת וישנו חשש לשבר בלסת. גניש הנוגח וממן הבועט, נעצרו על ידי כוחות המשטרה במקום.

האוהדים של הפועל חיפה פרסמו מיד לאחר האירוע הודעה באתר האוהדים: "אנו אוהדי הכדורגל בארץ ואוהדי הפועל חיפה קוראים לארגון שחקני הכדורגל בישראל ולשחקני הכדורגל בליגת העל, להשבית את משחקי הכדורגל, עד לבירור ומיצוי אירוע הפגיעה בשחקן הקבוצה".

כזכור, הבעלים הקודם של פתח תקווה, אבי לוזון, אמר בעבר כי,"אם מישהו ייפגע אסגור קבוצה", כיום אחיו, עמוס לוזון, הוא הבעלים של הקבוצה. ואבי לוזון הוא יושב ראש ההתאחדות לכדורגל בישראל.

דסק הספורט של פרוגי שואל את עצמו כעת - האם יום אחד האמין לוזון שאמירתו עלולה לעבוד לרעתו ולקבל תוקף על קבוצתו של אחיו?

תגובות