פרשנות: השבוע האחרון בספורט . האיצטדיון בקריית שמונה. הפסיד לקותי ותמיר. צילום: פייסבוק

פרשנות: השבוע האחרון בספורט

השבוע בפרשנות הספורט של ניב שמע: על הכתרת קריית שמונה כאלופת ליגת העל בכדורגל מתחת לרדאר הרייטינג. ההפסד הצורם של מכבי תל אביב והשיעמום שליגת האלופות מספקת לנו בזמן האחרון

האליפות שלא הייתה (?) וניצחון הבית"רים

זה היה ביום שני הזה, כך מסתבר. זה הסתתר תחת עשרות הכתבות, מאות הכותרות ואלפי הסטאטוסים בפייסבוק ובטוויטר סביב גמר "האח הגדול", הריסים של אביבית והגרביים של קותי.

בין כל היסטריית  הריאליטי ניתן היה למצוא גם מעט, אבל ממש מעט אודות משחק ההכתרה הלא מעניין בעליל של עירוני 'איתוראן' ק"ש נגד הפועל 'טביב'. כ-4,500 מקומיים הטריחו עצמם אל היכל הספורט שבעיר בתקווה לצפות ברוצ'ט וחבריו מניפים צלחת.

המשחק שכאמור, לא התפתח לרמה גבוהה הסתיים בתיקו אפס משמים ששלח את שחקני קרית שמונה לחגוג עם הטרמפיסטים שביציעים וגאל אותי ועוד אלפי 'צופים נלהבים' מהשיעמום לטובת הקונפליקט הבאמת מעניין של הערב: תמיר או קותי. אליפות ליגת העל מעולם לא הייתה מינורית ושולית כמו זו השנה.

הרייטינג בהתאם: 8% אל מול 40% של קותי וחבריו. וזה עוד לפי הנטישה ההמונית של אוהדי הפועל את המרקע ברגע שריקת הסיום. המנצחים הגדולים של הערב הם כמובן קותי הבית"רי וק"ש הפכה להיות סניף בית"ר צפון. ערב בית"רי במיוחד. 

בליגת האלופות אין חדש תחת השמש

ברצלונה (שוב) מנצחת ועולה בפעם המי-סופר-לעזאזל לחצי הגמר, ריאל מדריד כצפוי מדלגת בקלות מעל הקפריסאים, צ'לסי גוברת על בנפיקה בקרב הפושרות והיחידה שעושה קולות של שינוי ועניין זו באיירן מינכן הרעבה והשאפתנית.

מברצלונה, הנעת הכדור המייגעת שלה והשליטה האבסולוטית שלה כבר מתחילים להמאס, ריאל מדריד מייצגת משהו מאד מרושע ואפל, ובעיקר המון בכיינות ואי ספורטיביות, צ'לסי מגיעה עם הלשון בחוץ, בעצם ככה היא נראתה כל העונה בעוד שאת הגרמנים אפשר להכתיר כ"מרענן של המפעל".

לפחות עד שגם הם ירגישו את נחת שריקותיהם של שופטי אופ"א, גוף שצמא לגמר ספרדי עטור רייטינג, הכנסות ורווחים כלכליים.

>> הצטרפו לעמוד הפייסבוק של פרוגי

תגובות