הכירו מבפנים: המסע המלא של נבחרת האמנים במוסקבה. צילום מסך מאינסטגרם

הכירו מבפנים: המסע המלא של נבחרת האמנים במוסקבה

קבוצת ה"ארטפוטבול" הישראלית חזרה השבוע ממוסקבה לאחר 11 ימים של טורניר עולמי במטרה להביא את הגביע. השחקן דין מירושניקוב תיעד עבורנו את המסע שלהם. צפו

נבחרת האמנים המקומית חזרה הטורניר הבינאלומי במוסקבה לאחר שלל משחקי כדורגל סוערים ומותחים במיוחד, אומנם הגביע לא שלנו אך השמחה והמטרה שלשמה הורכבה נבחרת ה"ארטפוטבול" הביאה את החברים בה לחזור עם חיוך וסיפוק על הפנים.

עריכה: אביתר כהן
 

המטרה של הנבחרת (שהוכרה רשמית כעמותה לאחרונה) היא לקדם עידוד ספורט, פעילות נושאת מסרים ערכיים וחינוכיים למען הקהילה, אי אלימות, סבלנות וסובלנות, נגד הסתה וגזענות, שותפות ושוויון וגישור פערים בחברה הישראלית המורכבת.

דין מירושניקוב בחר לתעד עבורנו את המסע מבפנים ולחזור עם חיוך: "בסוף הטורניר נבחרתי אני ובן בן ברוך לשחק בנבחרת העולם. מול נבחרת רוסיה. נבחרת העולם בנויה משחקנים של כל הנבחרות. המשחק הזה הוא משחק ראווה
למען ילדים חולים. המשחק התקיים בלוקומוטיב מוסקבה המגרש האולימפי. הפסדנו לרוסים 7-4 ואני הבקעתי את הגול האחרון. אחרי הגול שמתי אף של ליצן  במטרה להראות לעולם שאנחנו רוצים לתרום לעולם ולהביא את השלום ולעזור לילדים בסיכון שחולים.

 

תגובות