אז מי תעלה לשלב הגמר בגביע המדינה?. בדרך לגביע. צילום: פייסבוק

אז מי תעלה לשלב הגמר בגביע המדינה?

דסק הספורט של "פרוגי" מביא לכם את סיכום משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורגל שכולל את השחקנים המצטיינים. אז מי עומדת לעלות לשלב הגמר? מכבי חיפה, הפועל תל אביב או שבכלל אשדוד?

משחקי רבע הגמר של גביע המדינה בכדורגל התקיימו השבוע. דסק הספורט של "פרוגי" מביא לכם את סקירת המשחקים שהובילו את הקבוצות: רמת השרון, אשדוד, מכבי חיפה והפועל תל אביב, להתמודד בשלב חצי הגמר על הגביע. אז מי יהיו שתי העולות? 

רמת השרון - מכבי הרצליה (0-1)

שתי הקבוצות מהשרון נפגשו לדרבי אזורי, רמת השרון נמצאת בעונתה הראשונה בליגת העל ובמועדון מרוצים מעצם העובדה שהצליחו להחזיק מעמד בליגה החדשה. כדורגל גדול לא היה באצטדיונה הביתי של רמת השרון "גרונדמן", אבל דרמה גדולה התרחשה בתוספת הזמן בדקה ה-93, רגע לפני השריקה להארכה, כשתומר סוויסה מרמת השרון הכניס את השער הראשון במשחק לטובת קבוצתו.

המצטיין של פרוגי במשחק: תומר סוויסה.

מכבי פתח תקווה - מ.ס. אשדוד (3-1)

הקבוצה של יוסי מזרחי מגיעה למגרש לאחר תקופה לא טובה בליגה בה היא הידרדרה מהמקום השני עד למקום ה-8. מהצד השני, פתח תקווה נאבקת על חייה בליגה והיא יודעת שהגביע עבורה הוא פרס והאתגר הגדול ביותר הוא להשאר בליגה.

המשחק נפתח טוב מצד פתח תקווה שהפעילה לחץ בפתיחה ב-20 הדקות הראשונות, ובדקה ה-20 זה השתלם לה לאחר טעות ענקית של שאפה אמברוז שחקן ההגנה של אשדוד. השחקן פספס את הכדור שהגיע לטל בן חיים, חלוץ נבחרת ישראל, שלא התקשה מול השוער האשדודי והעלה את פתח תקווה ליתרון אחת אפס.

מהדקה הזאת רק קבוצה אחת הייתה על המגרש, החבורה של יוסי מזרחי הראו אופי ובדקה ה-30 אמברוז החזיר על הטעות והשווה את התוצאה לאחר שנגח לרשת. במחצית השנייה חניכיו של יוסי מזרחי עלו ממוקדים במטרה לנצח וכך קרה: שער מהיר בדקה ה-48 של ניר ביטון ושער נוסף של ישראל ראש לקראת הסיום בדקה ה-84 הכריעו את ההתמודדות ושלחו את פתח תקווה להילחם על ההישארות בליגה. 

המצטיין של פרוגי: דוד רביבו.

מכבי חיפה - הפועל נצרת עילית (0-2)

מכבי חיפה חוותה עד כה עונה לא פשוטה שכללה תבוסות, זריקת מוט על אלישע לוי ויכולת לא טובה. לוי צפוי לעזוב בסיום העונה את הקבוצה והוא יודע שגביע יהיה דרך מתוקה לסיים את התקופה שלו עם הירוקים. מהצד השני נצרת עלית מגיעה מהליגה הלאומית בה היא נאבקת נגד הירידה לליגה א'.  

אל המגרש בקריית אליעזר רק קבוצה אחת עלתה וזו מכבי חיפה שביכולת מצויינת הביאה את הכרטיס לשלב חצי הגמר ורק במזל נצרת עילית לא קיבלה תבוסה קשה יותר. למכבי חיפה כבשו אלון תורג'מן ויניב קטן לאחר מהלכים קבוצתיים נהדרים, האם אחרי 14 שנים הגביע יחזור לירוקים? יש סיכוי.

המצטיין של פרוגי: יניב קטן.

מכבי נתניה - הפועל תל אביב (1-0)

באצטדיון הקופסא לא היה ולו מקום אחד פנוי, אוהדי מכבי נתניה עם תפאורה מרהיבה. אצל קהל הפועל תל אביב עסקים כרגיל, המחאה מול טביב ממשיכה כשאבוקה הודלקה ובהמשך לכך הקבוצה תזומן לבית הדין המשמעתי. המשחק לא אכזב ולמרות היכולת הנהדרת של מכבי נתניה, הפועל תל אביב פשוט הייתה גדולה עליה והצליחה לנצח בעיקר בגלל היכולת הנהדרת של שוער הקבוצה אפולה אדל. הפועל תל אביב ניצחה משער בדקה ה-59 של אלרואי כהן עם שער מרהיב מ-20 מטרים.

המצטיין של פרוגי: אפולה אדל.

>> הצטרפו לעמוד הפייסבוק של פרוגי

תגובות