האם עומרי כספי מתחיל לחזור לעצמו?. כספי, מתחיל לחזור לעצמו? צילום: פייסבוק

האם עומרי כספי מתחיל לחזור לעצמו?

אחרי עונה לא מוצלחת במיוחד, הפגין כספי בסוף השבוע האחרון יכולות ב-14 נקודות וחמישה ריבאונדים במשחק מול אינדיאנה פייסרס. האם מעבר לקבוצה אחרת ישפר את מצבו של הישראלי בליגת האן בי אי?

האם עומרי כספי מתחיל לחזור לעצמו? בשישי האחרון הוא השווה את שיאו העונתי בכך שקלע 14 נקודות (חמישה ריבאונדים נוספים) לקבוצתו קליבלנד קאלבירס במשחק מול אינדיאנה פייסרס. קבוצתו של כספי אומנם הפסידה 83:102, אבל היכולת של כספי שיחק לו הפעם. 

יומיים חלפו והיום הכוכב בכחול לבן רשם לעצמו 8 נקודות במשחק החוץ בוושינגטון בו קבוצתו זכתה בתוצאה המיוחדת: 98:89. לכל צופי ליגת ה-NBA ברור שהניצחון המדובר יהיה אחד הנצחונות  הבודדים ששחקני קליבלנד יגיעו אליהם העונה. הסטאר הישראלי הוסיף גם חסימה (בלוק) ואסיסט מרשים לסטטיסטיקה.

הנקודות הרבות שצבר בימים האחרונים מגיעות לאחר עונה צולעת במיוחד של כספי, כשבינתיים הוא עומד עם ממוצעים לא מרשימים במיוחד של 7.1 נקודות בממוצע שלהם נוספים 3.4 ריבאונדים למשחק וגם אסיסט בודד אחד.

נראה כי כספי לא מיצה העונה את יכולותיו בקליבלנד וכי קיים שיפור במצבו דווקא לקראת סוף העונה. בשורה התחתונה, כספי אומנם רק בן 24, אך דסק הספורט של "פרוגי" סבור כי הוא עוד יגדל ויתפתח לאחר צבירת ניסיון מהירה בקבוצה אחרת. רצוי שבאותה הקבוצה יהיה כוכב נוסף שיסלול את כספי להצלחה.

תגובות