הליגות האירופאיות: סיכום בדרך לאליפות. מערכת

הליגות האירופאיות: סיכום בדרך לאליפות

דסק הספורט של "פרוגי" מסכם עבורכם את הליגות הכי מעניינות באירופה בדרך אל סיום העונה. אז מי מובילה בליגות האנגלית, הגרמנית והספרדית? וכמה שערים הבקיע עד כה מסי? כתבה ראשונה בסדרה

אוטוטו אנחנו מגיעים אל סיומן של הליגות הכי טובות באירופה, ולכבוד המאורה, מסכם לכם דסק הספורט של "פרוגי" את המצב בליגות שמצליחות לסחוף עשרות מיליוני צופים למסך בבית ועשרות אלפים למגרשים. 

הליגה האנגלית

על האליפות בליגה האנגלית מתחרות שתי הקבוצות של מנצ'סטר האחת בשנייה: מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד. סיטי שהובילה במשך רוב העונה, נמצאת כעת בפיגור של 5 נקודות מיונייטד אבל הכל עדיין פתוח. בקרב על הכרטיס לליגת האלופות נותרו 2 מקומות בלבד מאחר שתי המנצ'סטריות כבר הבטיחו את מקומת. כעת נותר לקבוצות: צ'לסי (57 נקודות), ארסנל (64 נקודות), טוטנהאם (59 נקודות) וניוקאסל (59 נקודות), להיאבק על 2 הכרטיסים הנותרים לליגת האלופות כשהפער ביניהן צמוד מאוד.

שימו לב שקבוצת ליברפול עוברת עונה בינונית נוספת, עד כדי כך שבליגה יש לה 41 שערים בלבד, אותו מספר שערים שהבקיעו כריסיאנו רונאלדו מריאל מדריד וליאונל מסי מברצלונה, לבדם.

הליגה הספרדית

בליגה הספרדית - ה"לה ליגה" נאבקות על האליפות שתי הקבוצות החזקות: ברצלונה וריאל מדריד. כרגע הפער בטבלה עומד על 4 נקודות לריאל מדריד אבל בשבת הקרובה שתי הקבוצות תפגשנה על כר הדשה וניצחון של ברצלונה ייגרום ככל הנראה לכך שנגלה את אלופת ספרד רק במחזור האחרון. בהחלט מותח.

בקרב על הכרטיס לליגת האלופות, נותרו 2 כרטיסים נוספים. ריאל וברצלונה כבר הבטיחו לעצמן את 2 הכרטיסים הראשונים וכעת לבאנטה (48 נקודות), ולנסיה (52 נקודות) ומלאגה (51 נקודות) נאבקות על 2 הכרטיסים הנוספים.

הליגה הגרמנית

הליגה הגרמנית הפכה בשנים האחרונות לאחת משלושת הליגות הטובות באירופה ביחד עם האנגלית והספרדית, אלא שבניגוד אליהן המאבק על תואר אלופת גרמניה כבר כמעט והוכרע כשקבוצת דורטמונד, עומדת לקחת את האליפות בצורה כמעט וודאית עם 72 נקודות ו-8 נקודות הפרש מקבוצת באיירן מינכן. גם במאבק על ליגת האלופות אין יותר מידי עניין - נראה שאם לא ייקרה משהו דרמטי שאלקה (57 נקודות) ומנשגלדבאך (56 נקודות) הן הקבוצות שתקבלנה את הכרטיס לליגת האלופות.

העונה גילה דסק הספורט של "פרוגי" כי הקבוצה שכבשה הכי הרבה שערים נמצאת בראש הליגה והקבוצה שהבקיעה הכי פחות, נמצאת במקום האחרון, מה שאומר שוב שמשחק התקפי הוא לא רק טוב לקהל אלא גם לקבוצות.

תגובות