הקרב של ריאל וברצלונה הוכרע בתוצאה 2-1. ליאו מסי על המגרש. צילום: פייסבוק

הקרב של ריאל וברצלונה הוכרע בתוצאה 2-1

דסק הספורט של "פרוגי" מסכם לגולשים חובבי הספורט שביניכם, את משחק הדגל של הסופר קלאסיקו שהתקיים בין ריאל מדריד לברצלונה. אז מה אתם אומרים, ריאל הולכת לזכות באליפות ספרד?

2-1. זו התוצאה שהשיגה ריאל מדריד במשחק האחרון שהתקיים מול ברצלונה בסופר קלאסיקו. כתב "פרוגי" מסכם את המשחק שהצליח להעביר לו ולחבריו למסך כמה תובנות על ריאל ועל ברצלונה, על מסי ועל רולאנדו. 

ריאל מדריד עלתה למגרש נחושה ופתחה את המשחק בצורה טובה מאוד בעוד שלברצלונה לקח יותר זמן להיכנס למשחק. הלחץ של ריאל בפתיחה עבד ובדקה ה-17 ואלדס לא הצליח להשתלט על נגיחה של פפה וחדירה דחק פנימה. 1:0 לריאל.

ריאל איבדה את השליטה וברצלונה התחילה להיכנס לעניינים, אבל סגירה נהדרת של הגנת ריאל לא נתנה לברצלונה לעשות את מה שהיא רוצה ולמרות שרוב הזמן ברצלונה שלטה בכדור היא התמסרה בו בעיקר באזור ההגנה והקישור האחורי, מה שלא נתן לה כלום.

מצב אחד גדול היה לברצלונה: בדקה ה-27 מסי הכניס כדור ענק לצ'אבי שהחמיץ מול קאסיאס, שוער ריאל מדריד, במצב של שער בטוח. כך המשחק המשיך, ברצלונה תוקפת וריאל מתגוננת ויוצאת למתפרצות, הכדורגל של ריאל לא היה טוב אך יעיל, ריאל שיחקה משחק הגנה יוצא מן הכלל וכל הקרדיט על כך מגיע למוריניו.

גורודוואלה לעומת זאת עלה עם הרכב לא טוב של 3-4-3 שגרם לכך שהמגנים לא יכלו להצטרף יותר מידי להתקפה, אך בדקה ה-69 מאמן ברצלונה עשה חילוף והעלה את אלכסיס סאנצ'ז שדקה לאחר כניסתו למגרש, השווה לתוצאה 1-1.

3 דקות לאחר מכן אוזיל הביא אותה במסירה ענקית שהגיעה לרונאלדו שבעט לפינה הקרובה והמשחק הוכתר סופית בתוצאה 2-1 לריאל מדריד. כך המשחק נגמר כשברצלונה לא הייתה אפילו קרובה לכיבוש שער לאחר השער השני של ריאל.

הקרב הזה הוכרע בכמה פרמטרים, והעיקרי שבהם הוא המאמן - פפ (מאמן ברצלונה) שנחשב לאחד המאמנים הטובים בעולם אבל מוריניו ניצח אותו ובגדול הפעם, מוריניו למד איך לנצח את ברצלונה והוא מצליח לעשות את זה על ידי משחק הגנה נהדר וסגירה על מסי.

פרמטר נוסף הוא הרצון. היה ניתן לראות על המגרש שריאל פשוט רצתה הרבה יותר מבצלונה, אולי ברצלונה כבר שבעה? יכול להיות. אבל מה שבטוח זה שריאל רצתה הרבה יותר וזה התבטא גם בתוצאה.

בנוסף לכך הכוכבים של 2 הקבוצות השפיעו הרבה: מסי הפגין על כר הדשא משחק בינוני ומטה בזמן שרולאנדו הביא אותה במשחק ענק, בעיקר בזכות הגול שהבקיע לקבוצתו. לכוכבים האלו יש השפעה רבה על המשחק והם אלה שהכריעו את התוצאה בסופו של דבר.

המשחק הזה גם מכריע את גורל האליפות בספרד, שריאל מדריד פתחה פער של 7 נקודות על ברצלונה ונותרו 12 נקודות בקופה, למעשה האליפות בדרך חזרה למדריד בירת ספרד ואם לא ייקרה משהו דרמטי במיוחד ברצלונה תאבד את תואר האליפות.

נזכיר ששתי הקבוצות יכולות להיפגש בגמר ליגת האלופות. את סיכום חצי הגמר תוכלו לקרוא בדסק הספורט של "פרוגי" ביום חמישי הקרוב.

תגובות