סיכום חצי גמר ליגת האלופות  . באיירן על המגרש. צילום: פייסבוק.

סיכום חצי גמר ליגת האלופות

השבוע התקיימו מפגשי הגומלין של משחקי חצי גמר ליגת האלופות, שהכריעו את העולות לגמר. אז לקראת המפגש הגורלי ב-19 במאי באצטדיון ה"אליינץ' ארינה" בגרמניה, הבאנו לכם את סיכום המשחקים השבוע

ברצלונה-צ'לסי 1:0 במשחק הראשון, 2:2 במשחק השני (3:2 סה"כ)

אחרי שבמשחק הראשון צ'לסי ניצחה לאחר בונקר עם מתפרצת קלטנית אחת שהתסיימה בשער, הקבוצה האנגלית רצתה להשלים את העבודה וידעה שזה יהיה לא פשוט. אחת הסיבות היא שברצלונה מגיעה אחרי הפסד לריאל. אותו ההפסד שסגר את גורל האליפות וברצלונה תרצה לשמור על תואר אלופת אירופה.

ברצלונה פתחה את המשחק נהדר ובדקה ה35, קואנקה בישל לבוסקטס את ה1-0. מספר דקות עברו וטרי, קפטן צ'לסי נכנס עם הברך בגבו של סנצ'אז מברצלונה שהשאיר את צ'לסי עם-10 שחקנים על המגרש ואת טרי עם כרטיס אדום שאומר שבמידה וצ'לסי עולה לגמר הוא לא יהיה שם.

בדקה ה-44, ברצלונה ניצלה את היתרון המספרי ועולה ל2-0 משער של אינייסטה אחרי מסירה נהדרת של מסי, במצב הזה ברצלונה עולה לגמר. אלא ש-3 דקות חלפו להן (בתוספת הזמן של המחצית הראשונה), למפארד נתן כדור ענק לרמאירז שבבעיטה גאונית עם צ'יפ קטן צימצם ל2-1, ובמצב הזה צ'לסי בגמר בעקבות שערי חוץ (במידה ויש שיוויון בסיכום שני השערים הקבוצה שהבקיעה יותר שערים בחוץ היא העולה).

המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של ברצלונה, ובדקה ה-47 ברצלונה קיבלה פנדל גבולי לאחר שהשופט טען לעבירה של דרוגבה, מסי בעט והכדור הלך למשקוף. כך הלחץ של ברצלונה המשיך עד שבדקה ה-90, כמעט כל ברצלונה הייתה בחצי המגרש של צ'לסי, ואז מתפרצת קטלנית הסתיימה בשער של טורס שסגר את הסיפור.

ריאל מדריד- באיירן מינכן 2-1 במשחק הראשון, 1-2 במשחקי השני (3-1 בפנדלים)

ריאל מדריד הגיעה לאחר הניצחון על ברצלונה ובידיעה שהיא ככל הנראה תסיים את העונה כאלופת ספרד, בעוד באיירן הפסידה את האליפות בגרמניה רשמית וליגת האלופות היא התואר האחרון בו היא יכולה לזכות העונה. 

לאחר שבמפגש הראשון המשחק הסתיים 2-1 בגרמניה, ריאל פתחה בצורה התקפית מאוד את המשחק השני כשמהר מאוד היא עלתה לתוצאה 2-0 בדקה ה-14 מצמד של רונאלדו.

אלא שבאיירן לא וויתרה, ובדקה ה-27 היא קיבלה פנדל אחרי עבירה של פפה ברחבה. רובן ניגש לכדור ובעט פנימה, 2-1 במצב הזה הולכים להארכה.

כך המשיך המשחק עם מצבים משני הצדדים, בדקה ה-120 עדיין אין הכרעה אז עברו לפנדלים. בפנדלים, ריאל החמיצה 3 פנדלים. שחקני באיירן עשו את העבודה מלבד החמצה אחת והם עולים לגמר.

תגובות