בברצלונה שרים עכשיו את "שיר פרידה". מאמן ברצלונה. צילום: פייסבוק.

בברצלונה שרים עכשיו את "שיר פרידה"

בסוף השבוע האחרון נפרדה קבוצת הכדורגל של ברצלונה, מהמאמן פפגורודוואלה שכיהן כמאמן הקבוצה בארבעת העונות האחרונות והוביל את הקבוצה ללא מעט תארים וזכיות. "פרוגי" מסכם את כהונתו במועדון

מאמן ברצלונה הודיע בסוף השבוע האחרון על פרישתו מהקבוצה, לאחר שהמגעים עם נשיא הקבוצה לא צלחו. בארבע העונות בהן כיהן כמאמן הקבוצה הצליח לקטוף: 13 תארים. לרגל פרישתו של המאמן הבאנו לכם את סיכום הקריירה שלו לצד ברצלונה.

סוף עונת 2007/08: מגיעה ההודעה כי פפגורודוואלה יהיה המאמן של ברצלונה בעונה הבאה, המאמן מבצע שינויים רבים בקבוצה במהלך הקיץ כולל מכירת מי שהיה נחשב לכוכבה הגדול ביותר - רונאלדיניו.

גמר ליגת האלופות 2008/09: ברצלונה משלימה זכייה בכל התארים האפשריים בעונתו הראשונה כמאמן הקבוצה, הם עשו זאת בגדול.

סופר קלאסיקו ראשון לעונת 2009/10: לאחר ההצלחה הענקית של ברצלונה, ריאל מדריד בנו קבוצת גלאקטיקוס עם רונאלדווקאקה אבל את פפ זה לא עניין וברצלונה ניצחה את ריאל באותו משחק 6-2.

חצי גמר ליגת האלופות 2009/10: ברצלונה הודחה מליגת האלופות, וזהו התואר הראשון שגורודוואלה איבד בקריירת האימון שלו.

מאמן ברצלונה על כר הדשא בארבע העונות האחרונות. צילום: פייסבוק
מאמן ברצלונה על כר הדשא בארבע העונות האחרונות. צילום: פייסבוק
 

גמר ליגת האלופות 2010/11: פפ זוכה פעם נוספת בליגת האלופות ובכך הוא משלים זכייה בדאבל: גם בליגת האלופות וגם באליפות ספרד.

סופר קלאסיקו שני לעונת 2011/12: ברצלונה מאבדת את האליפות תיאורטית,  לאחר שלוש אליפויות רצופות . החבורה של פפ הפסידה לריאל מדריד והיא כנראה תאבד את האליפות.

חצי הגמר נגד צ'לסי 2011/12: ברצלונה מאבדת גם את ליגת האלופות, הקבוצה של פפ איבדה גם את התואר הזה והגביע הוא התואר האחרון שנותר לה.

27/4/2012: פפגורודוואלה מודיע על סיום דרכו כמאמן ברצלונה, זאת למרות שנשיא המועדון רצה שימשיך.

בתקופת כהונתו פפ זכה ב-3 אליפויות, גביע מלך אחד, 2 ליגת אלופות, 2 סופר קאפ אירופי, 2 אליפות העולם למועדונים ו-3 זכיות בסופר קאפ הספרדי. לפפ יש אפשרות להיפרד עם תואר 14 במידה וברצלונה תנצח בגמר גביע המלך את אתלטיקו בילבאו.

תגובות