אושיית הטניס שחר פאר חוגגת יומולדת 25. פאר על המגרש. צילום: פייסבוק

אושיית הטניס שחר פאר חוגגת יומולדת 25

תגידו מזל טוב לטניסאית המוכשרת, שחר פאר, שהביאה בשבע השנים האחרונות כבוד גדול למדינת ישראל בענף הטניס. לכבוד יום הולדתה ה-25 "פרוגי" ספורט נזכר בתחילת הקריירה של פאר

הטניסאית הישראלית המוכשרת ממכבים, שחר פאר, חוגגת היום יום הולדת 25. פאר נולדה ב-1 במאי 1987 בירושלים. עוד כשהיתה נערה צעירה נגלה כשרונה האדיר של פאר בטניס ובגיל 17 בלבד היא הגיע למקום ה-183 בדירוג הנשים העולמי בענף.

בשנים שלאחר מכן פאר השתפרה יותר ויותר ובשנת 2006 היא הפכה לטניסאית הטובה ביותר בישראל על פי הדירוג העולמי בו היא דורגה במקום ה-43, הגבוה ביותר מבין הישראליות, וזאת כשהיא בת 19 בלבד.

באוגוסט של אותה השנה פאר עלתה עד למקום ה-21 בעולם, והיה ניתן לומר בבירור שיש לנו פה שחקנית טניס גדולה. כך המשיכה פאר את הקריירה שכללה עליות ומורדות. אך אפשר לומר ששנת 2010 הייתה השנה הטובה ביותר בקריירה של פאר שהפכה אותה לאחת משחקניות טניס הנשים הטובות בסבב העולמי.

בינואר 2011 הגיע השיא ופאר  דורגה במקום ה 11. בשנתיים האחרונות אומנם, הקריירה של שחר נמצאת בנסיגה, והיא ירדה בדירוג למקום ה-54.  דסק הספורט של "פרוגי" מאחל לה רק עליות, והמון מזל טוב!

תגובות