תחזית פרוגי לחצי גמר גביע המדינה בכדורגל. האוהדים האלו יהיו מאושרים במשחק? צילום: פייסבוק

תחזית פרוגי לחצי גמר גביע המדינה בכדורגל

הערב נגלה מי הן שתי הקבוצות שתעלנה לשלב הגמר במפעל גביע המדינה בכדורגל. לכבוד המאורע החגיגי, כתב הספורט של "פרוגי" מביא אותה בתחזית מעניינת במיוחד. אז האם נראה לו שחיפה תעלה?

שני משחקי חצי גמר גביע המדינה יתקיימו היום (ד') באצטדיון רמת גן ולכבוד המשחקים "הרי הגורל" אנחנו מביאים לכם את תחזית דסק הספורט של "פרוגי" למה שהולך להיות שם.

כזכור, השתתפות בגביע המדינה חשובה במיוחד לקבוצות, מכיוון שזכייה בו נותנת לקבוצה הטובה ביותר כרטיס למוקדמות הליגה האירופאית, המפעל השני בחשיבותו באירופה.

ניר רמת השרון - הפועל תל אביב

רמת השרון מהפלייאוף התחתון מגיעה למפגש מול מחזיקת הגביע שלא רוצה לאבד את התואר שלה. רמת השרון תשחק טוב, אך מול הפועל תל אביב זה לא הולך להספיק לה, ולדעתי הפועל תל אביב תעלה לגמר אך לא בקלות.

במידה והיא תגיע למגרש עם זלזול ברמת השרון, היא עלולה להפסיד. לרמת השרון שחקנים מוכשרים רבים: אלן מסודי, ברוך דגו, תומר סויסה ושחקנים רבים ישכולים לפגוש את השער מול הפועל תל אביב מקרוב מאוד.


אבל שוב, הפועל לא זכתה אפילו בתואר אחד העונה ונראה כי הם יילחמו על הגביע ויעשו הכל כדי לזכות בו. בשורה תחתונה: הפועל תל אביב תעלה לגמר, רמת השרון תישאר עם המחמאות.

מכבי חיפה – מ.ס. אשדוד

אלישע לוי מאמן מכבי חיפה יעזוב בתום העונה הנוכחית את הקבוצה והוא יירצה לסיים את הקדנציה שלו בירוקים עם תואר, שיהיה גם גביע ראשון למכבי חיפה לאחר יותר מעשר שנים של בצורת.

אבל מהצד השני מגיעה החבורה של יוסי מזרחי שבמהלך העונה הייתה במצב אפשרי לאליפות, אלא שנכנסה למשבר וכעת היא נמצאת במקום ה-8. לפי דעתי, המשחק לא יתעלה לרמה גבוהה ואשדוד תנצח מהברקה קטנה של דוד רביבו. יכול להיות בעיטה חופשית, הגבהה נהדרת, או אולי מסירה גאונית. בשורה התחתונה: אשדוד תעלה לגמר, מכבי חיפה תחפש את הכרטיס לאירופה דרך הליגה.

תגובות