מכבי תל אביב היא אלופת הליגה האדריאטית. מכבי תל אביב זכתה בגדול. צילום: פייסבוק

מכבי תל אביב היא אלופת הליגה האדריאטית

לאחר שבשבוע שעבר כתב פרוגי הכין אתכם לקראת אירועי הפיינל פור של הליגות האיזוריות: האדריאטית והבלקנית, שני אירועי הפיינל פור חלפו והגיע הזמן לסכם אותם. בשתי מילים: גאווה ישראלית

לאחר שבשבוע שעבר כתב "פרוגי" הכין אתכם לקראת אירועי הפיינל פור של הליגות האיזוריות: האדריאטית והבלקנית, הגיע הזמן להתעדכן בתוצאות שלב הגמר.

אז מה זו הליגה הבלקנית ומה זו הליגה האדריאטית?

נתחיל בליגה הבלקנית. בשלב חצי הגמר, הפועל תל אביב בכדורסל פגשה את גלבוע-גליל שהביסה אותה 88:72 ועלתה לגמר לאחר משחק נהדר של ג'וזף ג'ונס מגלבוע.

בחצי הגמר השני, לבסקי סופיה פגשה את ק.ק. פני, סופיה ניצחה 76:86 ועלתה לגמר.

בגמר, גליל נפגשה בפעם הראשונה עם סופיה. סופיה הגיעה למפגש ללא הפסדים וגליל לא פתחה טוב את המשחק וסופיה כבר עלתה ליתרון של 10 נקודת.

אבל את גליל גלבוע זה לא עניין, ליאור ליובין רצה להביא תואר ראשון לגליל גלבוע וקאמבק ענק בהנהגתו של דגן יבזורי. ג'וזף ג'ונס ורומאוטראוויס, הוביל את גליל גלבוע להארכה.

בשלב זה כבר לא ניתן היה לעצור את גליל גלבוע. המשחק נגמר בהפרש של 5 נקודות בלבד (89:84) וגלבוע גליל המנצחת, זכתה בתואר אלופת הליגה הבלקנית לעונת המשחקים 2011-2012.
 

נמשיך לליגה האדריאטית. בליגה זו, מכבי תל אביב בכדורסל פגשה בחצי הגמר את בודונוצ'סט ולא התקשתה מולה בכלל. בגמר חיכתה למכבי, צדוויטה זאגרב, שגברה בחצי הגמר על פרטיזן בלגרד.

גם בגמר מכבי לא התקשתה ובקלות ניצחה 87:77 אחרי משחק נהדר של לנגפורד שסיים את המשחק על הפרקט עם 21 נקודות. ובכך הוכרזה מכבי תל אביב כאלופת הליגה האדריאטית לעונת המשחקים 2011-2012. 

תגובות