הפועל תישאר עוד עונה בליגה השנייה?. תשאר עוד עונה בליגה השניה? צילום: פייסבוק

הפועל תישאר עוד עונה בליגה השנייה?

הקרב על גמר הפליאוף בלאומית עולה שלב ומגיע למשחק השלישי. האדומים שרעבים לליגת העל יפגשו את עירוני נס ציונה הקטנה והמפתיעה. ניצחון חשוב להפועל או הפסד שיגנוז את חלום העלייה?

ימים של הכרעות בכדורסל הישראלי: היום (ו') בשעה 14:30 (שידור ישיר בערוץ ONE) תיאבקנה הקבוצות הפועל 'SP' ת"א נגד עירוני נס ציונה על הכרטיס הנחשק לגמר הפליאוף של הליגה הלאומית, שם מחכה מכבי 'איתי' באר יעקב.

כזכור, לאחר המשחק הראשון בו הביסו די בקלות האדומים בהדר יוסף את נס ציונה (80-60), ניצחה האחרונה את הפועל (81-86) ב'לב המושבה'. ניצחון גדול בחשיבותו למקומיים שקבע 1-1 בסדרת חצי הגמר וכפה משחק נוסף ומכריע בת"א. 

באימונה המסכם של הפועל תל-אביב תורגלו טקטיקות ומערכים שונים כשבחסרונו בלט קרטיס קלי, הזר של האדומים שנפצע במפשעתו במשחק בנס ציונה וייעדר מהמשחק המכריע. מי שעשוי להחליפו הוא יונתן שולדבראנד.

כשירותו של קלי להמשך העונה במידה והפועל תנצח, מוטל בספק. הדר יוסף צפוי להיות מלא, לאחר שהקהל האדום התנפל על כל 1,400 הכרטיסים שהוקצו למשחק במהלך יומיים של מכירה אינטנסיבית.

עירוני נס ציונה מצידה, תגיע מעודדת הרבה יותר למשחק היום לאחר שעשתה הרבה מעבר למצופה ממנה העונה. היא עשויה לפתוח עם אותה חמישיה מהמשחק האחרון - יחד עם טל דן, טל קרפלס, דורי אסף, בילאל בן וגייב בלייר.

הקולות מחדר ההלבשה מספרים על מוטיבציית שיא בקרב אנשי הקבוצה, במיוחד כשהלחץ על הפועל שתשחק עם הגב לקיר. המנצחת תפגוש את מכבי באר יעקב, שניצחה 2-0 בסדרה את יבנה. המשחק הראשון של סדרת הגמר יתקיים ב-7.5, יום שני הקרוב.

תגובות