תחזית "פרוגי" לפיינל פור של היורוליג. מערכת

תחזית "פרוגי" לפיינל פור של היורוליג

אז מי מבין ארבעת הקבוצות הבאות תזכה בתואר אלופת הפיינל פור של היורו ליג? המועמדות: צ'סקא מוסקבה, פנאתייניקוס, ברצלונה ואולימפיאקוס, תצטרכנה לעבוד קשה בחצאי הגמר שיתקיימו ביום שישי הקרוב

האירוע הגדול ביותר של הכדורסל האירופאי הגיע: אמנם מכבי תל אביב לא תשתתף בו, אבל ארבעת ההקבוצות הטובות ביותר באירופה תגיענה לטורקיה, שם ייערכו משחקי הפיינל פור - יורו ליג, במטרה לחזור לארצם עם תואר "אלופי אירופה".

כמה שערים הבקיע הכוכב הגדול מסי עד היום?

ביום ו' הקרוב ייערכו משחקי חצי הגמר וביום א' הבא, יערכו המשחק על המקומות 3 ו-4, וכמובן,  משחק הגמר שיכריע מי תהיה אלופת אירופה הבאה.

כתב "פרוגי" בדק מה הסיכוי של כל אחת מהקבוצות לכבוש את תואר אלופת אירופה, וגילה כמה דברים מעניינים. 

צסק"א מוסקבה – פנאתייניקוס

איזה מפגש מרתק מצפה לנו כאן. מצד אחד צסק"א מוסקבה מחוזקת בקרילנקו שהוא שחקן NBA נהדר, שלאחר סיום השביתה החליט להשאר בקבוצה של ארץ מולדתו עד לסיום העונה במטרה לעזור לה להשיג את תואר אלופת אירופה, מהצד השני פנאתינקוס לא תוותר על התואר שלה כל כך בקלות (זכתה בו בשנה שעברה) ותבוא לעשות הכל במטרה לעלות לגמר.

תחזית פרוגי: אחרי משחק צמוד ודרמטי, צסק"א תעלה לגמר, אותו היא גם תיקח.

ברצלונה – אולימפיאקוס:

ברצלונה הנהדרת של נבארוואידסון פוגשת את אולימפיאקוס היוונית, אולימפיאקוס הפתיעה בכך שהגיעה לפיינל פור לאחר שהדיחה את סיינה הנהדרת ברבע הגמר. אך ספק אם היא תוכל לתת פייט אמיתי לברצלונה החזקה.

תחזית פרוגי: ברצלונה תעלה לגמר בקלות, אולימפיאקוס תנסה להשיג את המקום השלישי.

תגובות