אז מי תיקח את גמר גביע המדינה?. הקהל החיפאי יחזור הבייתה מאושר? צילום: פייסבוק

אז מי תיקח את גמר גביע המדינה?

השנה מתמודדות על התואר שתי קבוצות הכדורגל: מכבי חיפה והפועל תל אביב. אז איזה גביע זה יהיה לכל אחת מהן במידה ותזכה בתואר הנחשק? ומה תחזית פרוגי למשחק הגורלי שיתקיים השבוע?

אחד הרגעים החשובים של העונה בכדורגל הישראלי מגיע. גמר גביע המדינה בכדורגל. המשחק שיתקיים ביום שלישי ה-15 במאי באצטדיון רמת גן, יפגיש את שני מהמועדונים הגדולים ביותר בישראל - הפועל תל אביב ומכבי חיפה.

ככה זה היה בחצי גמר גביע המדינה בכדורגל

עבור מכבי חיפה גביע הוא חובה. הירוקים מהכרמל לא זכו בתואר הגביע מאז 1998 והם רוצים לזכות בו בפעם השישית בתולדות הקבוצה. במשחק שיהיה גם הפרידה ממאמנם הנוכחי אלישע לוי, שזהו משחקו האחרון בקבוצה. בנוסף לכך מכבי חיפה חייבת את הגביע בכדי לשחק באירופה בעונה הבאה.

אלא שממול, מגיעה יריבה שלא תעשה לה חיים קלים בכלל - הפועל תל אביב, שחקניו של ניצן שירזי ינסו לעשות את המיטב בכדי לזכות בגביע שלישי ברציפות וגביע מספר-16 בתולדותיה. חניכיו של שירזי יבואו עם מוטיבציה גדולה בכדי לסיים את העונה עם טעם מתוק עבורם ועבור הקהל.

תחזית פרוגי: עם כל הכבוד להפועל תל אביב מכבי חיפה תבוא ממוקדת יותר ונחושה יותר לנצח מהפתיחה והיא גם תצליח לעשות את זה, אלישע ייפרד מתואר אחרון בירוק, ניצן שירזי ינסה למצוא את התואר הראשון שלו בהפועל בעונה הבאה.

תגובות