אז מי תזכה בפיינל פור בכדורסל הישראלי?. אוהדי תל אביב מחרימים את המשחק. צילום: פייסבוק

אז מי תזכה בפיינל פור בכדורסל הישראלי?

חצאי הגמר ושלב הגמר של הפיינל פור הישראלי עומדים להתקיים השבוע בהיכל נוקיה שבתל אביב. אז מי תזכה בתואר הנחשק? אשדוד? ראשון לציון? תל אביב או שמא הפועל חולון? בואו לשמוע את תחזית "פרוגי"

הערב (ג') יתחיל אירוע השיא של הכדורסל הישראלי - הפיינל פור, שיכריע מי תהיה אלופת ישראל בכדורסל לעונת המשחקים 2011-12.

אז מה הולך להיות בסמסונג גלקסי S3 שינחת בישראל בקרוב?

שיטת הפיינל פור בנויה על משחק אחד, כלומר: מניחים את כל העונה על 3 משחקים מכריעים. משחקי חצי הגמר ומשחק הגמר. הקבוצה שתנצח בשניהם תהיה האלופה.

מכבי תל אביב משמיצה את השיטה זאת מאחר ולטענתה היא אינה ספורטיבית. חלק מאוהדי מכבי תל אביב החליטו למחות על ההחלטה ולא לקנות כרטיסים לאירוע. אל הפיינל פור השנה הגיעו הקבוצות מכבי תל אביב, מכבי אשדוד, מכבי ראשון לציון והפועל חולון.

חצי גמר ראשון: אשדוד נגד ראשון לציון

מפגש חצי הגמר הראשון יפגיש בין מכבי אשדוד למכבי ראשון לציון. מדובר בפעם הראשונה בתולדות אשדוד שמגיעה אל הפיינל פור לאחר שהפתיעה ברבע הגמר את גלבוע גליל.

אשדוד תהיה מעוניינת להעפיל עוד שלב לפחות ולהעלות לגמר, אך פשוט זה לא יהיה. בצד השני מחכה לה מכבי ראשון לציון, הכתומים צפויים לעשות הכל כדי לעלות לגמר והם יודעים שהפעם זה אפשרי, אחרי שבשנה שעברה הם הודחו בשלב חצי הגמר על ידי מכבי תל אביב.

תחזית פרוגי: אשדוד תעלה לגמר אחרי משחק צמוד בזכות הניסיון של מאיר טפירו.

חצי גמר שני: תל אביב נגד חולון

במפגש חצי הגמר השני תיפגשנה הקבוצות: מכבי תל אביב והפועל חולון. למכבי תל אביב יש מטרה אחת פשוט והיא לזכות בצלחת האליפות, אך עצם העובדה שמדובר במשחק אחד בלבד נותנת אפשרות לקבוצה שממולה להפתיע והפועל חולון בהחלט מסוגלת לעשות את זה.

הצהובים סגולים נהנים העונה מקבוצה חזקה, אנרגטית שמשחקת כדורסל חיובי ויפה לעין וביחד עם התמיכה של האוהדים הרבים שצפויים להגיע להיכל נוקיה היא תנסה לחולל סנסציה.

תחזית פרוגי: הפועל חולון תילחם אבל זה לא יספיק -מכבי תל אביב תעלה לגמר.

כאמור, משחקי חצי הגמר ייערכו הערב (ג'), ומשחק הגמר והמשחק על מקומות 3 ו-4 ייערכו ביום חמישי הקרוב. 

תגובות