הפנינג ספורט הנכים הישראלי בנמל תל אביב. מערכת

הפנינג ספורט הנכים הישראלי בנמל תל אביב

בנמל תל אביב, יתקיים הפנינג מיוחד לקראת אולימפיאדת הנכים שתתקיים בחודש יולי הקרוב בלונדון. בהפנינג תוכלו לפגוש את הנכים שייצגו את ישראל ואף להתנסות בענפי הספורט המיוחדים והמאתגרים במיוחד

הפנינג מיוחד בנושא "רגישות ונגישות" יתקיים בנמל תל אביב, ביום שישי הקרוב. ההפנינג יתקיים בסימן המשחקים הפרא-אולימפים (אולימפיאדת הנכים בלונדון 2012).

ההפנינג יכלול טקס פתיחה ובו ברכה למשלחת שתייצג את ישראל בקיץ הקרוב, ולאחר מכן יתקיימו משחקי ראווה, הדגמות של ענפי הספורט השונים וכן הזדמנות להתנסות בחלק מענפי הספורט למבקרים בהפנינג.

ענפי הספורט שיהיו כלולים בפעילות הם כדורסל על כיסאות גלגלים, טניס בכיסאות גלגלים, כדור שער שהוא משחק בו המטרה היא לגלגל את הכדור לתוך השער של הקבוצה היריבה, כיצד השחקנים יודעים לאן הכדור מתגלגל? ישנו בתוך הכדור פעמון ולפיו השחקנים יודעים לאן לזוז.

עוד יוצגו בהפנינג: אופני יד ורכיבה באופני טנדם – אופניים "כפולים", עליהם יש 2 רוכבים (שניהם מדוושים) כשהנוסע מקדימה רואה את הדרך והנוסע מאחור בדרך כלל עיוור. הרואה מנווט את האופניים, מדווש  ומתאר את לעיוור את מה שרואים והעיוור מדווש ומקשיב.

במקום יהיו פעילויות נוספות – תחנות מודעות, "גרפיטי באמצעות הפה", קעקועים בשפת הסימנים, הכרת עולם החירשים, תערוכות קולנועיות, טעימות עיוורות ועוד פעילויות נוספות. ההפנינג יתקיים בין השעות 12:00-16:00 בנמל תל אביב, הכניסה חופשית.

תגובות