נבחרת ישראל בכדורעף חופים תקועה בארץ בגלל שביתה. צילום: gettyimges.ILMartin Rose

נבחרת ישראל בכדורעף חופים תקועה בארץ בגלל שביתה

נבחרות הגברים והנשים עד גיל 22 אמורים להשתתף באליפות אירופה בטורקיה, אך משרד החוץ שובת ולכן לא הוקצתה להם אבטחה של השב"כ. שחר רוזנר, אחת השחקניות: "קיבלנו אישור, אבל בגלל השביתה לא נעשה תיאום מול הטורקים"

שחקני נבחרות הגברים והנשים בכדורעף חופים עד גיל 22, שאמורים היו לטוס לאליפות אירופה באנטליה שתיפתח מחר (רביעי), הגיעו למשרד החוץ כדי לנסות ולדבר עם מישהו שיכול לעזור להם בעקבות העובדה שהמשרד שובת ועקב כך לא הוקצתה להם אבטחה של השב"כ לאליפות – מה שמנע מהם לטוס.

אחת השחקניות, שחר רוזנר (20), אמרה הבוקר (שלישי) ל-ynet: "כולנו חיילים והיינו צריכים אישור ואבטחה של השב"כ כדי לצאת. קיבלנו את האישור אבל היה צריך להיעשות תיאום של משרד החוץ מול הטורקים, מה שלא קרה כי המשרד בשביתה. האליפות נפתחת רשמית מחר בהגרלת שלב הבתים ואנחנו צריכים להיות שם.

ed0c80328b73b
© צילום פרטי

רוזנר הוסיפה: "אנחנו מתאמנים שלוש פעמים ביום לקראת האליפות הזו ואם לא נהיה בה יתאפס לנו הדירוג וכנראה שלא נוכל להגיע גם לאליפות בשנה הבאה. האבסורד הוא שהטורקים חושבים שאנחנו לא מגיעים לאליפות בגלל המתיחות הפוליטית שיש בין המדינות".

השחקנים גם שלחו הבוקר מכתב לנשיא המדינה, רובי ריבלין, בתקווה שיעזור להם להשיג את האבטחה הדרושה. הם כתבו בין היתר: "שלום, כאן חברי נבחרת ישראל בכדורעף חופים. כמו כל ספורטאי שחלומו להביא הישגים וכבוד למדינה, גם אנחנו שינינו את אורח חיינו מקצה לקצה כדי להגיע לכך. עובדים קשה ונותנים את הלב והנשמה. אנו מבקשים בכל לשון של בקשה, עזרו לנו לקבל את חתימת הטפסים הדרושה בכדי לצאת לתחרות. בואו לא ניתן לפוליטיקה ובירוקרטיה לפגוע בספורט כי זה כל כך כואב ולא נכון".

תגיות
תגובות