לא רק כדורגל: ענפי הספורט שלא בטוח ששמעתם עליהם. צילום: Fotolia

לא רק כדורגל: ענפי הספורט שלא בטוח ששמעתם עליהם

מלבד כדורגל וכדורסל וענפי ספורט נוספים אשר רובנו מכירים ישנם ענפי ספורט נוספים שלא כולם מכירים ושנפוצים בעיקר במדינות מסוימות

 יש מגוון רחב ומגוון בעולם של ענפי ספורט. יש לנו ריצה, כדורגל, טניס, כדורעף כדורסל ועוד כל כך הרבה ענפי ספורט, שתאמינו או לא - יש סיכוי שבכלל לא שמעתם עליהם! כדי לתת לכם הצצה קטנה לעולם הגדול, אספנו לכם רשימה של ענפי ספורט, שכנראה לא שמעם עליהם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לקרוס

מי מכם שראה את הסדרה "זאב צעיר" בוודאי מכיר את הספורט הזה מכיוון שהדמויות משחקות בו ברבה  במהלך הסדרה, ספורט זה מעט דומה להוקי קרח באופיו, לכל שחקן ישנו מקל עם רשת קטנה בקצהו והשחקנים נדרשים לרוץ במגרש ולנסות להבקיע את הכדור לשער הקבוצה היריבה תוך כדי העזרות במקל.

קווידיץ-

למי מכם אשר קרא "הארי פוטר" בוודאי מכיר את המשחק הזה בו נדרשים השחקנים לעוף על מטאטאים בעוד חלק מחברי הקבוצה נדרשים להבקיע כדור לחישוקים של היריב ואחד מהם נדרש לתפוס כדור חמקמק ומוזהב בשם סניץ', אבל תאמינו או לא מעריצים של הסדרה החליטו להפוך את המשחק הזה למציאות ואכן ישנם קבוצות אנשים בעולם אשר משחקים קווידיץ', הם משחקים לפי החוקים הרגילים חוץ מכך שבמקום לעוף על המטאטא הם שמים אותו בין הרגליים והסניץ'הוא פשוט בן אדם שרץ על המגרש.

סקווש-

ספורט מיוחד זה אשר משוחק באנגליה מאוד דומה לטניס באופיו, בסקווש משתתפים שני שחקנים או שני זוגות שחקנים אשר נמצאים בחדר סגור בעל 4 קירות ונדרשים לחבוט במחבטם לעבר הקיר כאשר בחזרת הכדור הוא יהיה בשטחו של היריב, המטרה היא להצליח לשגר את הכדור לשטח היריב בלי שהיריב יחבוט אותו בחזרה, משמע שיפגע בקרקע.

 

 זריקת ביצים-

כן כן, אולי ענף הספורט הזה נשמע לכם כמו בדיחה אבל תאמינו או לא הוא קיים במציאות. בענף זה על הזוג המתחרה להצליח להתמסר ביניהם בביצה במרחק הגדול ביותר אחד מהשני בלי שהיא תישבר, אליפות העולם בזריקת ביצים מתקיימת מדי שנה בסווטון אנגליה, דרך אגב המרחק הגדול ביותר שבו זוג מתמודדים התמסר בלי שהביצה תישבר הוא 81 מטרים, רק טיפ מאיתנו אל תנסו את זה בבית.

אגרוף שחמט-

אם השם של הענף הזה נשמע לכם כאילו חיברו שני תחומים שלא קשורים בכלל אחד לשני ועשו מהם ענף ספורט אז בגדול צדקתם בענף זה המתמודדים משתתפים ב11 סיבובים בהם הם מתחרים באגרוף ושחמט לסירוגין כשכל סיבוב הוא דקות ספורות המנצח הוא האדם שעשה ראשון נוקאאוט ליריבו באיגרוף או לחלופין האדם הראשון שעשה מט בשחמט, ואם זה לא קורה אז המנצח הוא מי שצבר הכי הרבה נקודות.

 

 

תגובות