כבוד מהמשלחת הישראלית בלונדון. מערכת

כבוד מהמשלחת הישראלית בלונדון

המשחקים הפראולימפיים (אולימפיאדת הנכים) בלונדון, נפתחו לפני מספר ימים, ומדינת ישראל זכתה במדליית ארד בזכות השחיינית ענבל פיזרו, וזו לא הפעם הראשונה שפיזרו מביאה לישראל כבוד רב

כבוד גדול למדינת ישראל. אמנם לא מדובר באולימפיאדה הרגילה שהסתיימה לפני מספר שבועות אלא במשחקים הפראולימפיים (אולימפיאדת הנכים). כבר ביום הראשון של המשחקים, השחיינית של המשלחת הישראלית ללונדון, ענבל פיזרו, הצליחה להעפיל לגמר משחה החמישים מטר חופשי – הישג מכובד בפני עצמו.

אלא שפיזרו אשר סובלת משיתוק בגפיה התחתונות, לא הסתפקה רק בגמר -  היא שברה את שיאה האישי והצליחה לזכות במדליית הארד בזמן של 37.89 שניות.

זו הפעם השלישית שפיזרו לוקחת חלק במשחקים הפראולימפיים, גם בפעמיים האחרונות פיזרו סיימה עם מדליה. באתונה 2004 פיזרו סיימה עם מדליית ארד אחת ומדליית כסף אחת, בבייג'ינג סיימה עם 4 מדליות כסף ובלונדון 2012  מדליית ארד אחת כבר יש לה.

במשחקים הפראולימפיים הקודמים שהתקיימו בבייג'ינג 2008 המשלחת הישראלית סיימה עם שש מדליות –  חמש מדליות כסף ומדליית ארד אחת. דסק הספורט של פרוגי מאחל הרבה בהצלחה לכל הספורטאים במשלחת הישראלית באולימפיאדת הנכים.

תגובות