תחזית פרוגי למחזור החמישי בכדורגל. אבוקסיס ושירזי. יצאו עם חיוך? צילום: פייסבוק

תחזית פרוגי למחזור החמישי בכדורגל

המחזור החמישי בליגת העל בכדורגל יוצא לדרך. האם מכבי חיפה ובית"ר ירושלים ינצחו לראשונה העונה? ומה עם הפועל תל אביב ומאמנה החדש? כל התשובות בתחזית שלנו

לאחר מחזור קודם רווי שערים, בישולים והפתעות, דסק הספורט של פרוגי מגיש את התחזית שלו לקראת המחזור החמישי בליגת העל שייערך בשבת הקרובה.

הפועל תל אביב - בני סכנין: להפועל תל אביב יש מאמן חדש  – יוסי אבוקסיס שהגיע במקום ניצן שירזי שלא יוכל לאמן מסיבות בריאותיות. מול בני סכנין החלשה שנמצאת במקום האחרון וספגה  11 שערים בשלושת המשחקים האחרונים שלה, הפועל תל אביב לא תתקשה ותנצח.

הפועל חיפה - קריית שמונה: שתי הקבוצות ספגו הפסדים כואבים בשבוע שעבר.  אני הולך עם האלופה  קריית שמונה שאיכותית יותר מהפועל חיפה.

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב: הקבוצה מבירת הנגב לא מרשימה בכלל,  ואילו מכבי תל אביב דורסת כל קבוצה שעומדת לה בדרך ואני בטוח שהיא תדרוס גם את באר שבע.

מ.ס. אשדוד – מכבי נתניה:  אשדוד הפתיעה את הליגה בענק כשפתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות ומאזן מושלם,  מנגד נתניה בתנופה אדירה עם שתי ניצחונות ברציפות ויכולת מצוינת.  לדעתי שתי הקבוצות רוצות את הנקודות והמשחק יסתיים בתוצאת תיקו.

הפועל עכו - מכבי חיפה: חיפה עדיין ללא ניצחון, מנגד עכו כבר עם שני ניצחונות ושבע נקודות.
 אך למרות זאת אני מאמין שחיפה תצליח לנצח בפעם הראשונה העונה במגרשה הביתי של עכו.

בני יהודה - רמת השרון: רמת השרון הפתיעה את הפועל תל אביב במחזור הקודם ואילו בני יהודה ניצחה את הפועל חיפה. מדובר בשתי קבוצות בינוניות ולדעתי יהיה שוויון בסיום וחלוקת נקודות.

הפועל רמת גן – בית"ר ירושלים- בית"ר נראית רע, אפילו רע מאוד. לעומתה, הפועל רמת גן מציגה כדורגל חיובי שבשבוע שעבר הוביל אותה לניצחון. לדעתי רמת גן תשמור על היכולת הגבוה ותנצח את בית"ר.

אז זוהי התחזית של דסק הספורט של פרוגי למחזור הקרוב בליגת העל, נקווה שיהיה לנו מחזור רווי בשערים ושנראה כדורגל איכותי. בלי אלימות.

>>אוהבים ספורט? נושמים שחייה, רכיבה או ריצה? ספרו לנו על זה ואולי נכתוב עלייכם. שלחו מייל לעורך מדור הספורט: amit@frogi.co.il.

תגובות