הכדור של מאור לוי: הסופר קלאסיקו. מי תנצח הפעם? צילום: פייסבוק

הכדור של מאור לוי: הסופר קלאסיקו

פרשן הספורט של פרוגי מתרגש לקראת הקלאסיקו. הוא מחכה למשחק הזה כבר מפתיחת העונה ומצפה לדעת מי תנצח: ברצלונה או ריאל מדריד? ומי יהיה גדול יותר על כר הדשא: מסי או רונאלדו?

סופר קלאסיקו יקר שלי, אתה לא עוד סתם משחק. הפעם מדובר ביותר ממשחק כדורגל, זהו קרב על יוקרה שתגיע בזכות הניצחן של היריבה הכי גדולה שלך והכי שנואה שלך, זה לא עוד משחק שבו אם תפסיד בשבוע הבא תוכל לתקן את המצב וישכחו לך את ההפסד הצורב.

זהו המשחק שכל חובב ספורט מחכה לו, כל אחד ואחת שאוהבים את המשחק הזה שנקרא ברבים "כדורגל" בכל קצוות תבל מחכה לו.

זהו המשחק היחיד שלפני שהוא מתחיל מנתחים ומדברים עליו יותר זמן מאשר שמתכוננים לניתוח לב פתוח (שלא נדע מצרות, כן) או לאייפון 6.

זה המשחק שכל כך חיכינו לו מתחילת השנה, יותר מהנבחרת של גוטמן (פה יהיה מעניין,זה בטוח).

כן כן ניחשתם נכון אחרי כל הרמזים (או קריאת הכותרת) , הסופר קלאסיקו: ברצלונה מול ריאל מדריד, המשחק שמפגיש לדעתי את שתי הקבצות הטובות בעולם.

ריאל וברצלונה על הגמרש בקרב הקודם.
ריאל וברצלונה על הגמרש בקרב הקודם.
צילום: פייסבוק.

הכל התחיל אי שם ב-1902 בטורניר גביע המלך הספרדי, הגורל הפגיש בחצי הגמר של אותו טורניר בין ברצלונה לריאל, אז זה נגמר בתוצאה של 1-3 לבארסה.

אגב, ריאל הצליחה לנצח בפעם הראשונה את הקטלונים רק ארבע עשרה שנה מאוחר יותר.

שאוהדי מדריד לא יתלוננו וכדי שאני אוכיח שאני אובייקטיבי הלבנים יכולים לספר, שלהם יש את הניצחון הגדול ביותר שנערך אי פעם בין הקבוצות שבו ריאל הנחילה תבוסה של 2-8 ב-1935 ואם תרצו במשחקי גביע זה נגמר לאחר שני משחקים בתוצאה של 11-1 לקבוצה מבירת ספרד.

לתוהים שביניכם, הסטטיסטיקה של הסופר קלאסיקו מראה שריאל ניצחה 88 פעמים לעומת 87 ניצחות של בארסה ותיקו 46.

אבל בינינו את מי מעניינת ההיסטוריה? מעניין כמה כמה זה יגמר, מי יכניס יותר? האם יהיה זה מסי הפנומן הארגנטינאי שנאמר עליו הכל או כריסטיאנו רונאלדו שלדעת רבים, טוב יותר ממסי.

מי משחקת כדורגל יותר אטרקטיבי הטיקי טקה של בארסה או הכדורי אורך של ריאל מי יגנוב את ההצגה?

אני מקווה לראות כדורגל מהנה עם הרבה שערים, שהשופט לא יגנוב את ההצגה (ויש כאלה). לדעתי בארסה עם יתרון הביתיות והקהל הנהדר שייתן אווירה ודחיפה ענקית לשחקנים תנצח את המשחק.

>> מה קרה בפעם הקודמת שריאל וברצלונה נפגשו בליגה?

תגובות