הכדור על פי מאור: תיקו בסופר קלאסיקו. רונאלדו ומסי בהצגת כדורגל בלתי נשכחת. צילום: פייסבוק

הכדור על פי מאור: תיקו בסופר קלאסיקו

איזה משחק מטורף היה לנו? רונאלדו ומסי, שני השחקנים הטובים בעולם סיפקו הצגה עם צמד אישי לכל אחד שנתן חלוקת נקודות. איך פרשן הספורט של פרוגי מסכם את המשחק? ומי נבחר לתואר השחקן המצטיין שלו?

וואו. זו המילה הראשונה שעולה לי לראש אחרי משחק הענק בין שתי האימפריות של ספרד. מצד אחד ברצלונה ומצידה השני ריאל מדריד, איזה דו קרב ענקי בין שני השחקנים שמתחרים מי טוב יותר, מסי או רונאלדו  - משחק שהבטיח שיהיה גדול וקיים בענק.

המשחק התחיל בהססנות וצורת משחק  שאיננו רגילים לראות מברצלונה. כנראה שהחיסרון של פויול ופיקה שנותנים כל כך הרבה ביטחון להגנה היה חסר עוד מדקות הפתיחה והיה אפשר לראות את החוסר התיאום בהגנת הקטלונים בה שולב אדריאנו בתור בלם לצידו של מסצ'ארנו. 

מצד שני ריאל פתחה נהדר מבחינתה עם לחץ על שער ברצלונה שהפך לשער של כריסטיאנו רונאלדו. 1-0 לריאל מדריד. לא עברו חמש דקות וכדור שהגיע ברחבה לבנזמה שהיה מול ואלדס מצא את הקורה שמנעה את תוצאת 2-0 לקבוצה מהבירה.

ברצלונה עדיין לא משחקת את צורת המשחק הרגילה שלה אבל בזכות טעות ענקית של בלם ריאל מדריד פפה, מסי מצא את השיוויון: 1-1. שיוויון בין הקבוצות וגם שיוויון בין מסי לרונאלדו במאזן השערים האישי במשחק.

מחצית שנייה: עבירה של ריאל מדריד 27-28 מטרים משערו של קסיאס - מסי לוקח את האחריות ובבעיטת אומן מדהימה של הפרעוש ברצלונה עולה ליתרון של 2-1 וכך גם מסי עוקף את רונאלדו במספר השערים בקלאסיקו הזה.

לא חולפות להן חמש דקות ואוזיל מצא את רונאלדו שכבש והשווה לתוצאה 2-2 והמשחק ממשיך ונותן לנו את מה שרצינו, כדורגל פשוט ענק ומשחק גדול של שני הכוכבים הגדולים בעולם: מסי ורונאלדו.

בסיום: 2-2 בין ברצלונה לריאל ובין מסי לרונאלדו

לסיכום, בארסה פתחה גרוע את המחצית הראשונה ויכולנו להרגיש את הבעיות בהגנה. במחצית השנייה בקבוצה של טיטו שיחקה טוב בהרבה והזכירה לנו במעט את היכולת שאנחנו רגילים ואוהבים לראות ממנה. מצד ריאל אין אדם שלא חושב לעצמו ברגעים אלה מה היה קורה אם כמה דקות אחרי ה1-0 של רונאלדו היה כובש בנזמה במצב של שער וודאי את השני.

תוצאת הסיום משקפת את המשחק הגדול הזה, חלוקת נקודות צודקת

לאחר המשחק, היה קשה מאוד לבחור מצטיין מאחר וגם מסי וגם רונאלדו נתנו משחק מטורף שפשוט אי אפשר להכריע מי מביניהם היה גדול יותר. על כן אבחר למצטיין את ג'ורדי אלבה מברצלונה.

ללא ספק אלבה היה במשחק החולייה החזקה בהגנת ברצלונה - הוא עלה להתקפה ברגעים הנכונים ונתן שקט באגף שמאל של הקטלונים.

תגובות