מיוחד: פתיחת ליגת ה-NBA מתקרבת. החמישייה הפותחת של הלייקרס. צילום: פייסבוק

מיוחד: פתיחת ליגת ה-NBA מתקרבת

כתב ה-NBA של פרוגי מתחיל להתכונן לעונה הקרובה, בכתבה הראשונה בסדרה הוא מספר לכם מה עבר על קבוצת הלייקרס בקיץ האחרון ומה דעתו על הברוקלין נטס שעברו בקיץ מניו ג'רזי?

וכך הקסם חוזר: עונת ה-NBA לשנת 2012-2013, תיפתח בסוף חודש אוקטובר ושוב מליוני אנשים יחזרו לצפות בערוצי הספורט שונים ושוב הפעם מגרש הכדורסל לא יהיה עוד מקום קודר שמשמש בעיקר לטקסים משעממים. אז מה מחכה לנו בעונה החדשה על הפרקט?

סופרמן הגיע ל-L.A

דוויט הווארד מהלייקרס, השחקן המפותח פיזית והידוע לשמצה על ידי יריבים שונים בעקבות תכונות האופי שלו. ל"סופרמן" יכולת אדירה הכוללת ריבואנדים, שמירה, חדירה מרהיבה לצבע. האוורד הגיע לקבוצה של קובי ברייאנט, ששולט בה כבר שנים רבות ביד רמה - האם האגו יעלם סוף סוף מקבוצת הכוכבים הלוהטת?

לאחר הטרייד המטורף שנערך בין הלייקרס לבין הפיניקס, שהביא את סטיב נאש, הרכז המהולל ללוס אנג'לס ביחד עם שמות גדולים אחרים,האפשרות הזו נראת הגיונית מאוד. כידוע, נאש נבחר לא פעם למלך האסיסטים הטוב ביותר בNBA, הוא ידוע במסירות המדויקות שלו ובראיית המשחק הנרחבת שלו ואין לנו שום ספק שבזכותו, הטריו החדש שנוצר יהיה אתגר מעולה בשביל המיאמי היט, שכבר הרבה זמן נמצאים בכותרות הראשיות של ה-NBA.

ונזכיר שבנוסף לשלישייה של נאש, בראיינט והאוורד, את החמישייה הפותחת של הלייקרס משלימים פאו גאסול ומטה וורלד פיס ( רון ארטסט לשעבר). בהחלט קבוצת אולסטארס.

ברוקלין נטס מה?
אז לאחר שנים של התלבטויות לא ברורות של ראשי האירגון המבולבל ב-NBA, החליטו סוף סוף – לחזור לברוקלין. בפעם השנייה והסופית. הברוקלין נטס חוזרים בתדמית מחודשת, לוגו טרי וכוכב על שיוביל את הקבוצה לפחות עד הפלייאוף.

אנחנו מדברים על דרון וילאמס, הרכז בן ה-28, שהצליח כבר הרבה פעמים להשאיר מעריצים עם ידיים באוויר, הדוגמה האמיתית לרכז שעובד קשה ומגיע להישגים גבוהים מאוד.

לאחר ג'ייסון קיד, ג'פרסון, וינס קארטר והרכז המפורסם האריס, שניסו להיות המושיעים של הקבוצה, מגיע דרון, שינסה לבצע שינוי טקטיקה בקבוצה החדשה, במיוחד שצורף אליו הכוכב האדיר מימדים, ג'ארד וואלס, שיתן לקבוצה חסרת הניסיון לקחים.

הבנה של המשחק מזווית בוגרת יותר והרבה הרבה נקודות שיועילו בהמשך לקבוצה המתפתחת, כמו כן ישנו ברוק לופז, שיתן תגבורת עצומה לקו האחורי של הקבוצה. הכוכב הצעיר ידוע ביכולת הריבאונדים וההגנה הנפלאה שלו, בתוספת לנקודות חכמות ומעולות.

ומלכי ה-NBA לשנת 2012-2013 הם

הרבה שאלות באוויר רצות לקראת העונה החדשה שבפתח, אך השאלה הגדולה שמרחפת באוויר היא: מי הם הטובים ביותר? אז חוץ ממיאמי היט ולוס אנג'לס לייקרס, אני דווקא חושב שהעונה יהיה זה הדור החדש שיכניס לנו פצצה לתנור, ויבשל לנו את אחת מהעונות החזקות שנראו על המסך: אם זה גריפין  שיטביע, אם זה לין שיפתיע, או קיירי ארווינג שיושיע ואולי בכלל אנתוני דיוויס שירקיע.

תגובות