הכדור על פי מאור: איתי שכטר ליגיונר בעלייה. איתי שכטר (משמאל) יחד עם גילי ורמוט. צילום: פייסבוק

הכדור על פי מאור: איתי שכטר ליגיונר בעלייה

הפעם בטור הקבוע של מאור לוי הוא מביא לנו את סיפורו של הליגיונר איתי שכטר שמשחק בימים אלו בקבוצת סוואנזי בליגה האנגלית והתחיל את דרכו בקבוצת הכדורגל הפועל נצרת עילית. האם הוא בדרך הנכונה?

מידי פעם אביא את סיפורם של ליגיונרים שמשחקים מחוץ לארץ הקודש, הפעם בחרתי באיתי שכטר שמשחק בסוואנזי האנגלית.

שכטר רשם את עונתו הראשונה בבוגרים ב 2005-2006 במדי הפועל נצרת עלית,  לאחר עונה אחת בקבוצה הצפונית, הוא נרכש על ידי מכבי נתניה ושיחק בה במשך שלוש עונות בהן נכנס לתודעה.

 משם עבר שכטר לשחק במדי הפועל תל אביב שבה זכה בדאבל והיה בורג מרכזי באליפות
ובצורת המשחק המרשימה של האדומים באותה העונה.

עונה אחת איכותית במדי הפועל גרמה ללא מעט סקאוטרים להתעניין בחלוץ ובכך הוא סלל את דרכו וחלומו של כל שחקן ישראלי לשחק באירופה, אצל שכטר היה מדובר בליגה הגרמנית כאשר חתם בקרייזסלאוטרן.

בקייזסלאוטרן שכטר לא הצליח לשחזר את האיכותיות שלו מהפועל תל אביב וכבש ארבעה שערים בלבד. שלושה מהם בליגה ואחד בגביע הגרמני. לאחר עונה אחת בגרמניה הושאל איתי לסוואנזי בליגה האנגלית, בינתיים לא חדר להרכב אבל כמו שאנחנו מכירים אותו הוא מסוגל להפתיע.

בשבת האחרונה איתי שכטר חתום על תוצאת המפגש בין צ'לסי לסוואנזי כאשר בישל בדקה ה-87 ועזר לקבוצתו לסחוט תיקו מכובד מול צ'לסי שבשני משחקים האחרונים מאבדת גובהה ולא מצליחה לנצח בליגה.

אז אמרנו ששכטר יכול להפתיע, אולי זה משום שהוא צריך אתגר אמיתי? ואולי הליגה הגרמנית קטנה עליו? או פשוט לא היה לו מזל עד עכשיו. מה שבטוח הוא שאנחנו עוד נשמע מהחלוץ המצוין הזה.

תגיות
תגובות