הלם ב-NBA: מייק בראון פוטר מהלייקרס. הלוס אנג'לס לייקרס, לא פתחו טוב את העונה. צילום: פייסבוק

הלם ב-NBA: מייק בראון פוטר מהלייקרס

הכדורסל האמריקאי עבר טלטלה. בעקבות פתיחת עונה נוראית, מאמן הלוס אנג'לס לייקרס מייק בראון פוטר מאימון הקבוצה שכללה השנה את קבוצת הכוכבים: בראיינט, האוורד ונאש. מי ישיט עכשיו את הסירה?

מייק בראון, מאמנה של הלייקרס פוטר לאחר תשעת ההפסדים המפתיעים של הלייקרס במשחקי ה"פרה-סיסאן" (קדם - עונה) במסגרת ליגת ה-NBA ועוד ארבעה הפסדים בפתיחת העונה הרגילה.

בראון יקבל את תואר המאמן הראשון שאיבד את משרתו בעונת המשחקים 2012-2013 בליגת הכדורסל המדוברת. 

הנהלת הלייקרס טוענת כי גירושו של בראון מכיסאו כמאמן הלייקרס לאחר פרישתו של המאמן האגדי פיל ג'קסון, נגרמה עקב הפסדים רבים בתקופת קדם העונה, בה שיחקו הלייקרס נגד קבוצות שונות בליגה הקשה.

מחליפו הקרוב של בראון יהיה ככל הנראה אחד מעוזריו בקבוצה הסגולה צהובה. מחליפו יהיה מחליף זמני עד להשכרתו של מאמן NBA בעל שם. 
בראון שהיה מאמנה לשעבר של קליבלנדה ועכשיו גם הלייקרס, אורז את מזוודותיו ויטוס חזרה לביתו.

אבל אל תדאגו לבראון - הוא עוד יסתדר. מדובר במאמן מוכשר ביותר שהצליח להביא את קליבלנד בהנהגתו של לברון ג'יימס האגדי למאזן מהטובים, אם לא הטוב ביותר שהיה לה בכל ההיסטוריה של חייה (21-61). בראון הפך את קליבלנד להיות הקבוצה הראשונה שזכתה מעל שישים נצחנות במשך שנתיים ברצף בליגה.

בראון שהיה חלק חשוב ביותר מהרכב ההנהלה של הלייקרס, הביא לקבוצה את דוויד הווארד, הלוא הוא הסופרמן הידוע וסטיב נאש, הרכז בעל הניסיון והיכולות מהטובות ביותר לקריאת המשחק והמגרש.

תגובות