שמח במכבי תל אביב: קפטן חדש מונה . גיא פניני, נקנס במאה אלף שקלים. צילום: באדיבות מנהלת הליגה לכדורסל

שמח במכבי תל אביב: קפטן חדש מונה

לאחר שגיא פניני הודח מהתואר הנכסף של קפטן בקבוצת מכבי תל אביב, לקח את מקומו הישראלי המוכשר - ליאור אליהו. ליאור, בעל זריקת "הגויאבה" היחודית, ימשיך את המורשת לאחר פניני

גיא פניני ביכה את מעשיו בדרבי התל אביבי אמש (א'), אלא שההתנצלות על התבטאותו הפומבית הבוטה, לא עזרה, וכבר הערב (ב') מונה חברו לקבוצה,ליאור אליהו, לתפקיד קפטן הקבוצה במקומו של פניני.

כאמור, פניני, שחקן מכבי תל אביב, לחש דברי נאצה לשחקן קבוצת הפועל בדרבי. בין היתר קרא לכך שיריבו ואביו ימותו מסרטן, והשתמש במילים כמו "גרמני נאצי".

פניני הוחלף באליהו, לא לפני שנקנס בסך של 100,000 שקלים, נושל מהתואר היוקרתי כקפטן הקבוצה, ובנוסף לכל זאת גם הושעה ממשחקו בליגה לכדורסל על ידי מנהלת הליגה.

פניני אמר כי הוא מתנצל על המקרה מאוד וטען כי הוא מבין את הטעות שבדבריו, והוא מתחרט על כל מילה ומילה שנאמרו. כמו כן, ציין כי הוא חושב על תקפידו כשחקן בנבחרת ישראל ושמחוייבותו לשמש דוגמה לא בוצעה במעשה זה.

פניני שהבין את משמעות דבריו והשלכת המעשה המלוכלך, העביר את תואר הקפטן הצהוב כחול, לעבר אליהו, הישראלי המוכשר של הקבוצה שקיבל את התואר אפשר לומר שבצדק לאחר כשש שנים שבהם הוכיח את עצמו במכבי.

הקפטן החדש שתופס את מקומו של פניני משחק גם הוא בנבחרת ישראל. אליהו יקבל את התפקיד המפואר בגיל 28, כשברזומה שלו תארים שונים עם הקבוצה כמו: גביעי ווינר, אליפויות מדינה, ואליפות הליגה האדרטית.

תגובות