מטבעות שוקולד במגרשי הספורט לכבוד חנוכה. מטבעות שוקולד מיוחדים. צילום: ההתאחדות לכדורגל

מטבעות שוקולד במגרשי הספורט לכבוד חנוכה

מטבעות שוקולד מיוחדים יחולקו במגרשי הכדורגל והכדורסל במחזור הקרוב שיתקיים בסימן חנוכה. בליגת ווינר סל יתקיימו גם טקסי הדלקת נרות. עוד השבוע: ההתאחדות לכדורגל זכתה לפרס מאופ"א

בההתאחדות לכדורגל ובמנהלת ליגת העל בכדורסל הוחלט לבצע פעילות מיוחדת לכבוד חג החנוכה: חלוקת מטבעות שוקולד לאוהדים. 

המטבעות יחולקו במסגרת המחזור ה-13 של ליגת ווינר בכדורגל ובמחזור התשיעי של ליגת ווינר סל. בכדורסל, בנוסף לחלוקת המטבעות ייערך טקס הדלקת נרות.

ממנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה נמסר:"חשוב לנו לייצר פעילויות מהנות עבור קהל האוהדים – בין אם מדובר בחלוקת מדבקות של השחקנים או חלוקת מטבעות שוקולד לקראת חג החנוכה אנחנו פועלים על מנת שלאוהדים יהיה כיף גדול לצאת מהבית ולבוא למשחקים".

מטבעות השוקולד יחליפו את הגרעינים?
מטבעות השוקולד יחליפו את הגרעינים?
צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל.

שילה הוסיף ואמר:"אני קורא לכל אוהדי הכדורגל לבוא למגרשים וליהנות מחוויית הכדורגל הישראלי. ליגת Winner  שלנו היא ליגה איכותית ומעניינת ואנחנו עדים מתחילת העונה לעלייה במספר הצופים ביציעים ולעלייה באחוזי הרייטינג – דבר שבהחלט מחמם את הלב".

ההתאחדות לכדורגל זכתה במקום הראשון בתחרות השיווק של אופ"א 

ההתאחדות לכדורגל הישראלית זכתה לכבוד גדול במהלך סוף השבוע האחרון עם היוודע דבר זכייתה במקום הראשון בתחרות השיווק של אופ"א. מבין כל ההתאחדויות האירופאיות שהשתתפו, זכתה ההתאחדות הישראלית במקום הראשון תחת הקטגוריה של קריאטיביות וחדשנות בפעילות עם הקהל וזאת על "היום הפתוח" שמתקיים מידי שנה במהלך חופשת הפסח. 

במהלך היום הפתוח, נערכים משחקי גמר הגביע של שנתונים שונים וכמו כן מוזמן הציבור הרחב להשתתף במגוון אירועים המתקיימים באצטדיון רמת גן. בין הפעילויות ניתן לסייר באצטדיון הלאומי, לבקר בחדרי ההלבשה של הנבחרת, להצטלם עם גביע המדינה, לקבל חתימות משחקני הנבחרות, להשתתף בתחרויות נושאות פרסים ועוד.

ההתאחדות מקבלת את פרס השיווק.
ההתאחדות מקבלת את פרס השיווק.
צילום: אופ"א.

מנהלת השיווק של ההתאחדות לכדורגל, רונית גלסמן סיפרה כי, "אנחנו גאים לקבל פרס זה במיוחד לאור העובדה שמדובר בפרויקט שבו מעורבים ילדים. לתת לילדים הזדמנות לשחק במגרש של הגדולים זו חוויה מעצימה וכן לפתוח את שערי ההתאחדות לכל הציבור – בחינם, זה עונה על המטרות שלנו".

גלסמן סיכמה ואמרה:"התוצאה היא שעשרות אלפי אנשים הגיעו להשתתף ולחגוג ולמעלה ממאה אלף איש נחשפו ליום זה בצינורות השונים וזו מבחינתנו הבשורה". 

תגובות