סיכום הסיבוב הראשון בליגת ווינר. הקהל של אשדוד. ימשיך לחגוג גם בהמשך העונה? צילום: פייסבוק

סיכום הסיבוב הראשון בליגת ווינר

הסיבוב הראשון בליגת ווינר הסתיים, כתב פרוגי בחר את נבחרי הסיבוב: איזה מאמן הצטיין? איזו קבוצה איכזבה? איזו קבוצה הפתיעה? ואילו שחקנים נבחרו לנבחרת המחזור של פרוגי?

הפתעת הסיבוב : מ.ס. אשדוד

אשדוד קבוצה עם תקציב מזערי ליד אריות הליגה, קבוצה שהתרגלנו לראות מדשדשת לה באמצע הטבלה פתחה את העונה בצורה מצוינת וממוקמת במקום השלישי בליגה.

על אף שני ההפסדים האחרונים שלה, אני חושב שחבורתו של יוסי מזרחי במימונו של ג'קי בן זקן שעושה עבודה מצוינת באשדוד, תמשיך לשחק טוב ולהתברג בחלק העליון של הטבלה גם בסיבוב השני.

אכזבת הסיבוב: מכבי נתניה

מאמן חדש, רכשי מאסיבי ושום דבר פשוט לא עובד מאז תחילת העונה. נתניה שממוקמת במקום ה-11 עם 12 נקודות מ-39 אפשריות נראית רע מאוד. הרכש המאסיבי של שחקנים מקרטעים דוגמת יוסי שבחון ועידן שריקי שלא תורמים.

כמו כן, גם השחקנים הוותיקים כמו קובי דאג'ני ואחמד סבע לא פוגעים. בנוסף לתוצאות הרעות ישנן בעיות משמעת בקבוצה. לסיכום אם נתניה לא תעשה שינוי גם הסיבוב השני שלה יראה רע והיא תצטרך להתמודד בקרבות תחתית עד הרגע האחרון של העונה.

שחקן הסיבוב: אלירן עטר

אלירן עטר נחשב לשחקן בעייתי אבל העונה הזאת נראה כי הוא עשה סוויץ' בראש ובזכות זה הוא מצליח במכבי תל אביב ובגדול. העונה עטר מפגיז במדי מכבי תל אביב שערים רבים וקיבל כבר את תואר מלך השערים של הסיבוב. נראה שאלירן מפוקס וממוקד מטרה ובדרך לקחת את האליפות עם קבוצתו ואת תואר מלך השערים.

מאמן הסיבוב: אלי כהן

אלי כהן עושה פלאים בבית"ר ירושלים. עם שחקנים אלמונים הוא מצליח להרים את בית"ר, לדעתי הקבוצה תמשיך להיות בצמרת בזכותו של כהן שבנה קבוצה פשוט מדהימה עם תקציב מינימלי.

משחק הסיבוב: רמת השרון - מכבי תל אביב (מחזור 11) –  תוצאה 4-3 למכבי תל אביב

במילה אחת ואוו. משחק מדהים מלא במהפכות במהלכו רמת השרון הובילה כבר 3-1 אך מהפך מדהים של מכבי תל אביב קבע 4-3 נדיר. מדובר במשחק שאפילו שניה אחת של חוסר עניין לא הייתה בו וללא ספק מדובר במשחק הטוב ביותר העונה.

נבחרת הסיבוב:

שוער: אפולה אדל

הגנה: סארי פלאח, יא יא פטי, יואב זיו ושירן ייני.

קישור : חן עזרא, אבי ריקן, חנן ממן.

התקפה : אלירן עטר, עומר דמארי ומונאס דאבור.

תגיות
תגובות