אוהדי הפועל תל אביב התפרעו בהפסד לנתניה. הקהל של הפועל תל אביב. צילום: מנהלת הליגה

אוהדי הפועל תל אביב התפרעו בהפסד לנתניה

במשחק בין הפועל תל אביב לברק נתניה הקהל האדום קילל, השתולל, זרק קרטונים וכמעט פוצץ את המשחק. פרנקל: "צריך לדאוג שמקרים כאלה לא יחזרו בעתיד". הפועל ת"א הכינה סרטון על אי השוויון בליגה

במשחקה של הפועל תל אביב שהתקיים אמש (א') הקהל האדום התפרע לאחר שהרוחות היו טעונות במהלך כל המשחק. השיא הגיע ברבע הרביעי, אז עבירה טכנית נשרקה לחובתו של מאמן האדומים, ארז אדלשטיין.

הקהל האדום התפרע, קילל ואף זרק קרטון לעבר המזכירות וכמעט פרץ למגרש אך לבסוף, המשחק לא פוצץ והסתיים בתום ארבעים הדקות.  כזכור, להפועל תל אביב יש עונש רדיוס על תנאי ולא ברור מה יהיה העונש של הפועל תל אביב: קנס כספי או משחקי רדיטס.

בעקבות האירועים זימן יושב ראש המנהלת הנכנס, שמואל פרנקל, ישיבה דחופה במשרדי המנהלת לדיון בכל ההיבטים שגרמו לאירועים והסקת מסקנות תוך מטרה כי אירועים חריגים אלה לא יחזרו בעתיד.

פרנקל מסר בעקבות הדברים כי, "ענף הכדורסל וליגת ווינר סל נקיים מאלימות והמנהלת תעשה הכל על מנת שמצב זה יימשך", פרנקל הוסיף ואמר: "חשוב לי לקיים פגישה דחופה עם כל המעורבים על מנת להבין את הגורמים להתחממות האווירה ולאירועים אמש ולדאוג שמקרים כאלו לא יחזרו בעתיד".

הנהלת האדומים אספה קטעים ממשחקי קבוצות אחרות, שבוע אחר שבוע, בהם התפרע קהל אוהדי היריבה, שר שירים גזעניים, השליך חפצים על שחקנים, הדליק אמצעי פירוטכניקה ועוד, אך לא זכה לציון בדו"ח המשקיפים.

הפועל תל אביב, טוענת לאי שיוויון.

 

מהפועל תל אביב נמסר: "אם הקהל שלנו לא מתנהג בסדר מגיע לנו שיעמידו אותנו לדין. אבל דין צריך להיות שווה לכולם. לא יכול להיות שבדרבי הושלכו מטבעות, קונדומים וחפצים על הספסל, אוהדי מכבי ירקו על השחקנים ושרו שירים גזענים והשיא היה כוס שהושלכה מהיציע ופגעה בראשו של שחקן הקבוצה ג'ף אלן.  אף אחד מהדברים הללו לא נרשם בדו"ח המשקיף, ואילו אנחנו עמדנו לדין על קללה של אוהד אחד מהיציע במשחק מול אילת".

הפועל תל אביב הוסיפה: "יש לנו קהל דומיננטי שהליגה ובמיוחד השופטים לא רגילים להתמודד מולו. כל המשחקים בהם נפגענו מהשופטים היו משחקים ביתיים וזה לא מקרי שהמאזן השלילי שלנו בבית נובע מכך. השופטים רוצים להראות שהם לא מתרגשים מהקהל ובאים לגנוב את ההצגה".
תגובות