הספירה לאחור לקראת יורו 2013 בישראל החלה. שחקני נבחרת נערים ב' יוצרים את הכיתוב: '150 יום ליורו'. צילום: עודד קרני

הספירה לאחור לקראת יורו 2013 בישראל החלה

פחות מ-150 ימים נותרו לפתיחת משחקי יורו 2013 לנבחרות צעירות שייערך בישראל בקיץ הקרוב. לכבוד המאורע שחקני נבחרת נערים ב' של ישראל יצרו כיתוב מיוחד בגופם וגם: האתר הרשמי של יורו 2013 עלה

בעוד פחות ממאה וחמישים ימים, ב-5 ביוני 2013, תישמע באצטדיון החדש בנתניה שריקת הפתיחה של אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21. לרגל המועד המיוחד עלה בשבוע שעבר האתר הרשמי של הטורניר בעברית.

לכבוד המאורע שחקני נבחרת נערים ב' של ישראל יצרו כיתוב מיוחד בגופם. במסגרת הגלישה באתר יוכלו האוהדים להתעדכן באופן שוטף בהכנות של הנבחרות לקראת הטורניר, לצפות בראיונות עם המאמנים והשחקנים המובילים, להכיר את הנבחרות האורחות והכוכבים הגדולים שאמורים להגיע ארצה.

ביניהם: אלכס אוקסלייד צ'מברליין, איסקו, ראהים סטרלינג, מוניאין ואולי גם סטפן אל שעראווי, להיוודע ללוח המשחקים המתוכנן, ולהתרשם מההערכות בישראל לקראת הטורניר ברמת האצטדיונים והערים המארחות. בהמשך (ככל הנראה בחודש מרץ) אפשר יהיה לקנות באתר כרטיסים למשחקים עצמם.

בינתיים, ההכנות לאליפות נמשכת בקצב גובר והולך. משלחות מאופ"א מגיעות ארצה מדי כמה שבועות לבדוק את המוכנות של המגרשים, מתעדכנים לגבי ביצוע השינויים שנדרשו ולעקוב אחרי ההערכות הלוגיסטית. כל הנבחרות כבר בחרו את המלונות בהם ישהו.

במקביל, הנבחרת הצעירה של ישראל המשיכה בהכנותיה. בשבוע שעבר היא התכנסה לשני ימי אימון (שלישי ורביעי), כשהפנים לשלושת משחקי המבחן שתקיים בפברואר (בסרביה) ובמרץ (הולנד וגרמניה – שתיים מהמועמדות לזכות באליפות).

ברחבי העולם ממשיכים להעניק תארים לסיכום השנה, ומי שצפוי להיות אחד הכוכבים של האליפות, איסקו מנבחרת ספרד, נבחר לשחקן הצעיר של השנה בבחירה המסורתית של העיתון טוטוספורט. בין הזוכים בתואר הזה בעבר: מסי, פברגאס, רוני, אגוורו ובאלוטלי. שני אגב הגיע אל שעראווי.

אתר מוביל אחר בחר את חמשת השחקנים שיפרצו לתודעה שלנו ב-2013. ארבעה מהם אמורים להגיע ארצה. במקום הראשון נבחר ג'רארד דאולופאו הספרדי מברצלונה.   

תגובות