ראיון מיוחד עם כותב הספר "יהלומים לנצח". עטיפת הספר יהלומים לנצח. צילום: פייסבוק

ראיון מיוחד עם כותב הספר "יהלומים לנצח"

לקראת צאת הספר "יהלומים לנצח", על ההיסטוריה של קבוצת מכבי נתניה, ראיינו את אחד מככותבי הספר, צביקה בן יעקב, שטוען שמדובר בספר חובה לאוהדי הספורט בארץ

השבוע, תחל מכירתו של הספר "יהלומים לנצח" המספר את ההיסטוריה של מכבי נתניה מהקמת המועדון ועד לפתיחת העונה האחרונה. לקראת יציאת הספר לאור, כתב פרוגי ראיין את אחד מכותבי הספר, צביקה בן יעקב.

מתי התחלת לכתוב את הספר?

"את הספר התחלתי לכתוב בשנת 2003, במהלך העבודה אני ושותפי לכתיבת הספר, חגי מרום ואלישע שוחט, אספנו המון תמונות ונפגשנו עם שחקני עבר רבים של הקבוצה", נזכר בן יעקב. 

למה התחלת לכתוב את הספר ?

"רציתי שהאוהדים צעירים של נתניה שלא ידעו אליפות מימם יזכו לדעת עד כמה מכבי נתניה היתה אימפריה. רבים לא יודעים זאת אבל מכבי נתניה זכתה ב-18 תארים, כולל 4 תארים באירופה (ראשות בית באינטרטוטו)", הוא עונה.

האם אתה חושב שאוהדים של קבוצות אחרות יוכלו ליהנות מהספר?

"בוודאי, הספר הינו חובה לכל חובב ספורט וכדורגל ישראלי בפרט, הוא מכיל 300 עמודים, 400 תמונות ספורט וסיפורים מדהימים אודות משחקים היסטוריים", הוא מוסיף ואומר: "בספר יש טורים רבים של שחקני עבר מנתניה וכן עיתונאי ספורט רבים וטובים, הספר סוקר את כל עונות שנות קיומה של מכבי נתניה משנת 1934 ועד 2012".

מכבי נתניה בימים אלו במצב לא טוב, מה אתה צופה לקבוצה בעתיד?

"העתיד יהיה טוב. העבר המפואר מחייב את השחקנים והצוות המקצועי להצליח למען הסמל, נתניה תישאר השנה בליגה וכולי תקווה שהדור הצעיר של האוהדים יזכה לראות אליפות". את הספר, שעלותו צפויה לעמוד על 148 ש"ח, ניתן לרכוש ברשת החנויות צומת ספרים.

תגובות