הטירוף חוזר ובענק: זה מה שמצפה לכם באולסטאר 2023. באדיבות ליגת ווינר

הטירוף חוזר ובענק: זה מה שמצפה לכם באולסטאר 2023

האירוע השנתי הענק של עולם הכדורסל, הכולל הופעות נוצצות וחוויות משפחתיות - חוזר ובגדול! • מי יקח חלק השנה ומה מצפה לכם שם? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת!

בשיתוף עם ליגת ווינר

תארו לעצמכם אירוע שיש בו קצת מהכל: הופעות של הכוכבים הכי גדולים במדינה, חווית ספורט ברמה הגבוהה ביותר והפעלות לכל בני המשפחה – וכל זה באחד האולמות הכי חמים של הכדורסל האירופי! באולסטאר ליגת העל בכדורסל, שייערך ביום שישי 21 באפריל בשעה 14:00 בהיכל מנורה מבטחים. אז מה בדיק קורה שם ולמה זה הפך לטירוף שחוזר מדי שנה? 

בשלוש השנים הקודמות לקיומו, אירוע הכוכבים הנוצץ נערך באווירה מדהימה לעיני למעלה מ-10,000 צופים, כאשר כל הכרטיסים נמכרו מראש. 24 הכדורסלנים הכי מלהיבים בליגת העל מתחלקים לשתי קבוצות, נבחרת הישראלים ונבחרת הזרים, המספקות שנה אחר שנה חגיגה של דאנקים, ביצועים אישיים מרהיבים וגם תחרות גדולה עד השנייה האחרונה. תוצאות המשחק מגיעות לאיזור ה-130-140 נקודות לקבוצה. לדוגמה, בשנה שעברה נרשמו לא פחות מ-39 דאנקים ו-48 שלשות במהלך המשחק והיתרון בו לא עלה על 11 נקודות בשום שלב! 

במהלך המשחק, נערכות גם תחרות ההטבעות בין האתלטים הכי מרשימים וגדולים שיש בישראל וגם תחרות השלשות בין הקלעים הכי טובים בארץ. אירוע נוסף שהפך למסורת הוא משחק 3X3 שמפגיש בין שלושה סלבריטאים שיפורסמו בקרוב לבין שלושה משדרי ערוץ הספורט, שינסו להראות שיש להם מה למכור גם מהצד השני של המצלמות.

אחת האטרקציות הגדולות באירוע השנה תהיה ההופעה של נועה קירל, שבועיים בלבד לפני שתטוס לייצג אותנו באירוויזיון עם השיר "יוניקורן"; סטפן לגר והזמרת העולה אלין גולן יופיעו גם הם במהלך האירוע, אותו ינחו השנה אילנית לוי ואלירז שדה.

© באדיבות ליגת ווינר

את נבחרת הישראלים יובילו שון דאוסון מהאלופה הפועל חולון, שקיבל הכי הרבה קולות במשאל האולסטאר המסורתי, רומן סורקין ממכבי ת"א, קפטן הפועל ת"א בר טימור והכוכב הצעיר של הפועל ירושלים ונבחרת ישראל, נועם יעקב. מלבדם ייצגו את הכחולים-לבנים גם סנדי כהן, עמית שמחון, נתנאל ארצי, מייקל בריסקר, רז אדם, נמרוד לוי, חואקין שוכמן ועמית זיס.

את נבחרת הזרים יובילו כוכב מכבי ת"א ואלופת אירופה נבחרת ספרד לורנזו בראון, מלך האסיסטים של ליגת האלופות ג'ו רגלנד, די.ג'יי קופר מעירוני נס ציונה שניפץ העונה כל שיא אסיסטים אפשרי עם מספרים חסרי תקדים, ג'ייקובן בראון הוותיק מהפועל ת"א וזאק הנקינס מהפועל ירושלים. שאר שחקני הנבחרת: אנתוני היקי, ברייס וושינגטון, אריק גריפין, כריס באב, שאבון לואיס, לונדון פראנטס ודייויד אפיאני.

© adobestock (אילוסטרציה)

תחרות ההטבעות צפויה להיות הטובה ביותר אי פעם, עם שחקנים שכובשים פעם אחר פעם את מצעד המהלכים השבועי עם ביצועים אדירים: ג'וש ניבו ורומן סורקין ממכבי ת"א, שאק ביוקנן מעירוני נס ציונה, ג'סטין טילמן מהפועל חיפה, אנטוניוס קליבלנד מהפועל אילת וצ'אד בראון מהפועל גלבוע גליל.

מהרו לרכוש כרטיסים מעכשיו! | לחצו כאן
לתקנון הפעילות שלנו בסטורי

תגיות
תגובות