צעיר נפצע קשה במהלך משחק כדורגל. מגרש קטרגל. צילום: גוגל מפות

צעיר נפצע קשה במהלך משחק כדורגל

צעיר בן 21 ששיחק עם חבריו כדורגל בפארק אברהם בקריית אתא נפצע קשה ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. ובירושלים, המשטרה חוקרת מי הצית את משרדי הנהלת בית"ר

המשחק נגמר בפציעה קשה. צעיר בן 21 ששיחק באחד ממגרשי הקט-רגל בקריית אתא היום (ו') נפצע קשה כשאבן הושלכה לעברו, חבריו הזעיקו אמבלונס והוא הובא לבית החולים רמב"ם שבחיפה כשהוא מחוסר הכרה.

משטרת זבולון הגיעה לזירה ופתחה בחקירה בנושא כשעדיין לא ברור מה סיבת זריקת האבן - האם מדובר בזריקה מכוונת לאותו צעיר או שאולי סיבת השלכת האבן נעשתה מסיבה שונה.  

בתוך כך, אירוע אלימות מסוג אחר ארע לפנות בוקר בעיר ירושלים, כשמשרדי קבוצת הכדורגל של קבוצת בית"ר ירושלים במתחם האימונים בית וגן הוצתו, על פי החשד בידי אוהדי הקבוצה שמתנגדים להצטרפותם של שני השחקנים המוסלמים מצ'צניה לבית"ר. 

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "אנו מביעים דאגה עמוקה לנוכח שריפת משרדי מועדון בית"ר ירושלים הלילה. אנו בטוחים כי באם יתברר שהאירוע נגרם בזדון, משטרת ישראל תמצא את האחראים לכך ותדאג להביאם לדין".

ההתאחדות הוסיפה ואמרה: "ההתאחדות מחזקת את ראשי המועדון, השחקנים והאוהדים הרבים והנפלאים של הקבוצה ותעשה הכל על מנת לסייע במאבק זה, שהינו מאבק של כל החברה הישראלית, אנו נמשיך לפעול למיגור האלימות והגזענות ממגרשי הכדורגל".

זמן קצר לאחר ההודעה, נערכה פגישה בין יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון ליו"ר ביתר ירושלים, איציק קורנפין. לוזון הוגיע כי ההתאחדות תשלח ביום א' את צוות העובדים הלוגיסטי של ההתאחדות, בראשותו של מנהל האגף הלוגיסטי ואצטדיון רמת גן, משה עגייב, זאת על מנת לסייע בעבודות השיקום והשיפוץ  של המתקן שעלה באש ובהחזרתו לתפקוד מלא.

גם ראש הממשלה שצפוי להמשיך בתפקידו, בינימין נתניהו לא נשאר אדיש למצב כשכתב בעמוד הפייסבוק שלו: " אני מגנה את האלימות מצד אלה שמתנגדים לשילובם של השחקנים הצ׳צ׳נים בקבוצת הכדורגל של בית״ר ירושלים. ההתנהגות הזאת מבישה. אסור לנו להשלים עם התנהגות גזענית שכזו. העם היהודי שסבל מחרמות ונידוי צריך לשמש אור לגויים"

תגובות