נוער: בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי נתניה.  לארי קהינדה כובש. צילום: פייסבוק

נוער: בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי נתניה

סיכום המחזור ה-19 בליגת העל לנוער: מכבי חיפה שמרה על פער של 9 נקודות בפסגה, בית"ר ירושלים התרחקה מהקו האדום והפועל ירושלים תקועה עמוק במקום האחרון

המחזור ה-19 של ליגת העל לנוער שהתקיים היום (ש') סיפק לנו כמה משחקים מצוינים. טוברוק הביסה את ירושלים 6-2, מוליכת הטבלה, מכבי חיפה שמרה על פעל של 9 נקודות ממכבי תל אביב השנייה שניצחה את באר שבע 2-0.

קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים לא מושפעת מהמצב בקבוצה הבוגרת והצהובים שחורים ניצחו את מכבי נתניה במשחק הבכורה של המאמן החדש, ניר רייכמן ששיחק בעבר בקבוצה.

רייכמן, ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים הצליח לנצח בהופעת הבכורה של את מכבי נתניה 2-1. הירושלמים לא מציגים עונה טובה בליגת הנוער והניצחון נותן להם מרחק של שש נקודות מהקו האדום.הכובשים של בית"ר היו מיכאל ממן ועידו פומרנץ המבטיחים.

במשחק המרכזי של המחזור נפגשו מכבי תל אביב והפועל באר שבע.  בדקה ה-12 נכבש השער הראשון במשחק, באר שבע כבשה אבל לצד הלא נכון – שער עצמי של בן אלגרבלי נתן לצהובים 1-0.

בדקה ה-88 הגיע השער השני, חלוץ הרכש הניגרי, לארי קהינדה כבש במתפרצת עם בעיטה אדירה לשער. בסיום: ניצחון 2-0 למכבי תל אביב. ניצחון שלישי ברציפות לחניכיו של עמיר תורג'מן ששומרי על המקום השני בטבלה.

מוליכת ליגת העל לנוער, מכבי חיפה המשיכה עם הניצחונות בדרכה לאליפות כאשר ניצחה את הפועל כפר סבא  3-0 ושמרה על פער 9 הנקודות ממכבי תל אביב שנמצאת במקום השני. החלוץ הצעיר והבן של ראובן עטר, רועי עטר.

עטר לחץ על השער של כפר סבא בדקות הראשונות ולבסוף גם כבש אחרי שכדור של עפרי קמסט פגע בגבו. שתי הקבוצות שיחקו בקצב מהיר והתוצאה נשארה עד תום המחצית.

שלוש דקות לאחר תחילת המחצית השנייה, הגיע השער השני של חיפה כשבעיטה של יניב בריק פגעה בשחקן של כפר סבא והכדור נכנס לשער. גם שובל גוזלן הצטרף לחגיגה אחרי שכבש בדקה ה-70 מבישול של איסמעיל ריאן המחליף. זהו השער ה-18 של גוזל העונה ונראה כי בקרוב נראה את גוזלן מחורר רשתות בליגת הבוגרים.

כל התוצאות:

מכבי פתח תקווה – קריית שמונה 1-1

הפועל חיפה – הפועל ראשון לציון 2-0

בני יהודה – רמת השרון 0-2

מכבי חיפה – הפועל כפר סבא 0-3

בית"ר טוברוק – הפועל ירושלים 2-6

מכבי תל אביב – הפועל באר שבע 0-2

מ.ס. אשדוד – הפועל תל אביב 0-3

מכבי נתניה – בית"ר ירושלים 2-1

תגובות