הכדורגל ניצח את הגזענות: בית"ר וסכנין . הקהל של בית"ר ירושלים. צילום: פייסבוק

הכדורגל ניצח את הגזענות: בית"ר וסכנין

המשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין היה ניצחון של הכדורגל שלא נכנע לגזענות, המשטרה שלטה ביציעים ועל המגרש קיבלנו כדורגל מצוין שכלל ארבעה שערים

כמה דובר על המשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין שהתקיים אמש (א'). מאז הגעת השחקנים המוסלמים קדאייב וסאדייב לבית"ר ירושלים הרוחות מסביב סערו כשהשיא הגיע בלילה שבין חמישי לשישי האחרון, כשעל פי החשד מספר אוהדים שרפו את משרדי המועדון. 

ואמש, למגרש בטדי הגיעו כ-600 שוטרים ו-6000 אוהדים, מספר חסר תקדים -  שוטר אחד על כל עשרה אוהדים. כל המדינה דיברה על המשחק ופחדה מהשפעותיו על תדמית ישראל בעולם. מגוון אנשי תקשורת, פוליטקאים, בכירי ההתאחדות לכדורגל, אמא של קדאייב וארקדי גידאמק ישבו ביציע.

מבחינה ביטחונית המשטרה הרחיקה קרוב לשמונים אוהדי בית"ר ועצרה שישה מהם. בנוסף לכך המשטרה עצרה מספר אוהדי קבוצת סכנין שביזו את המנון מדינת ישראל. על הדשא? למרות כל מה שהיה מסביב למשחק קיבלנו משחק שענה על הציפיות ובגדול.

סכנין כבר הובילו במשחק 2-0 במחצית מצמד שערים של שחקן הנבחרת הצעירה, מוחמד כליבאת. מנגד ערן לוי וסטיבן כהן השוו את התוצאה במחצית השנייה. 2-2 בסיום. האירוע לו כולם ציפו הייתה דקות הבכורה של השחקן המוסלמי –קאדייב שעלה למשחק להופעת בכורה בדקה ה-80.

קדאייב הציג יכולת סבירה בעשר דקות בהן היה על הדשא. הוא התקבל על ידי האוהדים במחיאות כפיים סוערות. אולם קומץ קטן של אוהדים שרק לו בוז בכל פעם שנגע בכדור.

תגובות