מצב הליגות באירופה: הליגות סגורות? . שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. צילום: פייסבוק

מצב הליגות באירופה: הליגות סגורות?

הליגות האירופאיות מתחילות להתקרב לסיומן וזה הזמן לעצור ולהסתכל על הטבלאות של הליגות הבכירות באירופה. אז מי תזכה באליפות? הגרמנית או הספרדית?

עונת 2012/13 מתחילה להתקרב לסופה והחלטנו להביא לכם את מצב הטבלאות בליגות הבכירות בכדורגל האירופאי: אילו קבוצות ייזכו באליפות? 

נתחיל עם הליגה האנגלית: מנצ'סטר יונייטד פתחה את העונה בפרמייר ליג בצורה מדהימה ודהרה למקום הראשון שהיא נמצאת עם 65 נקודות, הרבה בזכות הגעתו של רובין ואן פרסי בקיץ האחרון.

האלופה הנוכחית, מנצ'סטר סיטי נמצאת רק במקום השני עם 53 נקודות. במקום השלישי נמצאת צ'לסי,  הבלוז צברו העונה רק 49 נקודות והם כבר הודחו מליגת האלופות. 

נעבור לליגה הספרדית, ברצלונה שככל הנראה תזכה באליפות היא ברצלונה. לקאטלונים יש העונה כבר 62 נקודות והם נמצאים במרחק של 12 נקודות מאתלטיקו מדריד השנייה ובמרחק של 16 נקודות מהיריבה השנואה, ריאל מדריד שמדורגת במקום השלישי.

שחקני ברצלונה חוגגים. בדרך לאליפות?
מסי ו-וויה חוגגים. בדרך לאליפות?
צילום: פייסבוק.

בליגה הגרמנית, כמו באנגלית ובספרדית מסתמן שהאליפות סגורה - לבאיירן מינכן יש יתרון של 15 נקודות על דרוטמונד שמדורגת שנייה ונראה ששחקניו של קלופ ייתמקדו בליגה. במקום השלישי בבונדסליגה מדורגת באייר לברקוזן שנמצאת במרחק נקודה בלבד מדורטמונד.

שחקני באיירן מינכן חוגגים, הפער מדורטמונד - 15 נקודות.
שחקני באיירן מינכן חוגגים, הפער מדורטמונד - 15 נקודות.
צילום: פייסבוק.

בסרייה א', הלוא היא הליגה האטילקית יש מאבק צמוד על האליפות: יובנטוס מדורגת ראשונה עם 55 נקודות אבל נאפולי נמצאת במרחק 5 נקודות בלבד ממנה. גם לאציו תנסה להאבק על התואר, אמנם היא צברה 44 נקודות בלבד אבל פער של 11 נקודות הוא יכול להיות נזיל.

בצרפת, פריס סן ז'רמן של זלאטן איברהימוביץ' ממשיכה לדהור קדימה, שחקניו של אנצ'לוטי מדורגים במקום הראשון עם 55 נקודות ו-50 שערים. במקום השני נמצאת ליון עם 50 נקודות ואחריה מארסיי עם 44 נקודות.                                                                                        

תגובות