כדורגל נשים: גיא עזורי מונה למאמן סגל הזהב . גיא עזורי. מאמן סגל הזהב בנשים. צילום: יוטיוב

כדורגל נשים: גיא עזורי מונה למאמן סגל הזהב

גיא עזורי שאימן בעבר בבית"ר ירושלים והפועל באר שבע, מונה למאמן סגל הזהב נשים לקראת אליפות אירופה עד גיל 19 שתתקיים בישראל ב-2015. עזורי: "מקווה שנצליח לשנות את המודעות והגישה"

מזכירות ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (ראשון) את מינויו של המאמן גיא עזורי, למשרת מאמן סגל הזהב נשים לקראת אליפות אירופה לנשים עד גיל 19 שתתקיים בשנת 2015 בישראל.

סגל הזהב הוקם בשנת 2011 בשיתוף פעולה של ההתאחדות לכדורגל ו"אתנה" - המועצה הציבורית לקידום נערות ונשים בספורט.

סגל הזהב הוא סגל מצויינות שמטרתו לבנות בסיס רחב ואיכותי לנבחרות ישראל בעתיד. הסגל הקיים כיום אותר במספר אופנים החל מעבודה מול הקבוצות ועד לקיום ימי אימון ואיתור הפתוחים לכלל הציבור.

הסגל מורכב משחקניות בגילאי 13 – 16 (שנתונים 96-99). בנוסף לפעילות של הבנות באגודות האם (בקבוצות), מתכנס סגל הזהב לאימון שבועי ובשבת, משחקות הבנות כקבוצה מן המניין בליגת ילדים א', מחוז דן.

מהלך זה הינו תקדימי ולראשונה קבוצת בנות משתתפת בליגת בנים. בחודשים האחרונים מהלך זה מוכיח את עצמו מדי שבוע בפן המקצועי והשיווקי, קבוצת סגל הזהב פורצת מוסכמות הן מבחינה מקצועית והן מבחינת המעמד של כדורגל נשים בארץ.  

בתום העונה בנות סגל הזהב צפויות להיכנס לראשונה לאקדמיה לכדורגל בנות שם ייזכו לתמיכה ולמעטפת המקצועית הספורטיבית האידיאלית עם ליווי צמוד של תזונאית, פסיכולוג, מאמן כושר – כפי שנעשה באירופה במדינות ששמו במרכז הבמה את כדורגל הנשים.

עזורי, בן 50 אימן בעבר את בית"ר ירושלים, הפועל ב"ש, הפועל אשקלון ומכבי פ"ת מצטרף לצוות המאמנות נתנאלה חג'ג' ואיה כהן אשר ליוו את הפרויקט מתחילתו ויהווה כמאמן על של סגל הזהב.

ממנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה, נמסר: "ההתאחדות, יחד עם "אתנה" פועלת רבות לקידום כדורגל הנשים והכדורגלניות כאשר ספינת הדגל שלנו היא הפרויקט המשותף של סגל הזהב שנבנה הן במטרה לייצג את מדינת ישראל בכבוד באליפות שתתקיים כאן בשנת 2015 והן על מנת ליצור תשתית איכותית לכדורגל הנשים בארץ, כזו שתוביל להרחבת הפעילות של כדורגל הנשים".

על עזורי אמר שילה: "אנו בטוחים כי מינויו של גיא עזורי למאמן העל של פרויקט זה יוכיח את עצמו בשטח ואנו מאחלים לו בהצלחה".

המאמן החדש, גיא עזורי אמר היום: "ההתאחדות לכדורגל הציבה בפני אתגר מיוחד לקראת אליפות אירופה שתערך בישראל בקיץ 2015 ובפני עומדות שתי משימות עיקריות: האחת הכנת הנבחרת בצורה הטובה ביותר לקראת הטורניר המכובד, והשניה, והחשובה לא פחות, שינוי המודעות לכדורגל נשים, ובניית תשתית רחבה לעתיד. כדורגל הנשים הפך בעולם לאחת האטרקציות הגדולות בענפי הכדור ואני מקווה שגם בארץ נצליח לשנות את המודעות והגישה,ונהפוך את הענף לפופולארי ומצליח".

תגובות