בדרך לאליפות: 3:2 למכבי ת"א על בני יהודה. ערן זהבי מול בני יהודה. צילום: פייסבוק

בדרך לאליפות: 3:2 למכבי ת"א על בני יהודה

המשחק בבלומפילד הסתיים עם ניצחון של האלופה שנקלעה לפיגור 2:1 בדקה ה-90, אך הבקיעה שני שערים בתוספת הזמן בדרך לניצחון ענק על הזהובים, 3-2 בסיום

המחזור ה-23 הסתיים היום, ומשבוע לשבוע נראה כי מכבי ת"א תהיה אלופה. הצהובים ניצחו היום את בני יהודה במשחק עם יכולת לא גדולה שלהם, אבל עם הרבה אופי, אופי של אלופים.

אחרי שבשבוע שעבר הצהובים ניצחו בדרבי, עם  התוצאה 4:0 תוך הצגת יכולת מרשימה במיוחד, היה ברור שהיום יהיה קשה לשחקנים של אוסקר גארסיה לשמר את היכולת. 

בדקה ה-52 מכבי תל אביב עלתה ליתרון משער פריצה אחרי טעות של איינוגבה. בני יהודה הצליחה למצוא את השיוויון בדקה ה-72 אחרי שער של שלו מנשה. בדקה ה-90 הדרמה החלה, עוז ראלי כבש בדרך למהפך. 

היתרון של בני יהודה לא הצליח להחזיק עד לסיום, בדקה ה-93 שער נוסף של פריצה השווה את התוצאה. חלוקת נקודות? לא אם תשאלו את מושיקו לוגסי שכבש שער ניצחון מרהיב. 

הניצחון הזה מסמל את העונה של מכבי תל אביב בהרבה מובנים וגם מעיד על העתיד שלה. קודם כל, אין ספק שזהו ניצחון של קבוצה אלופה - צריך הרבה אופי כדי לחזור בפיגור בדקה ה-90 בדרך לניצחון. חלק מהאופי שנדרש כדי לקחת אליפות. תכונה נוספת חשובה היא לנצח במשחקים לא טובים.

מוכרחים לומר שחלוקת השערים מראה על השיוויון בנטל בין שחקני הקבוצה. יש תרומה חשובה של הזרים, פריצה כבש היום שני שערים חשובים מאוד אך את שער הניצחון כבש שחקן בית של הצהובים, מושיקו לוגאסי. בצהובים יש שילוב מאוד נכון וטוב של שחקני בית כמו שירן ייני, דור מיכה, ברק לוי ומושיקו לוגאסי יחד עם שחקני רכש - זרים או ישראליים כמו פריצה, זהבי, גארסיה ועוד שחקני רכש מצוינים.

תגובות