נבחרי חודש פברואר: דרוקר ורייט. שרון דרוקר. צילום: מנהלת הליגה

נבחרי חודש פברואר: דרוקר ורייט

מאמן הפועל ירושלים, שרון דרוקר, נבחר למאמן החודש של ליגת ווינר סל . ג'וליאן רייט ממכבי ראשון לציון נבחר לשחקן החודש: "מה שחשוב זאת ההצלחה הקבוצתית"

מדי חודש נבחרים מאמן ושחקן החודש של ליגת ווינר סל, הפעם נבחרו המאמן שרון דרוקר מהפועל ירושלים והשחקן ג'וליאן רייט ממכבי ראשון לציון.

מאמן חודש פברואר, שרון דרוקר, הוביל את הפועל ירושלים למאזן 0-3 בליגה. דרוקר החל את החודש בכי רע עם הפסד צורב בחצי גמר הגביע למכבי חיפה אבל הצליח להוציא את הקבוצה מהמשבר והעלה אותה למקום השני בליגה עם נצחונות לא קלים על בני הרצליה, הפועל חולון ואליצור אשקלון. 

החודש הבא של הפועל ירושלים יהיה חשוב הרבה יותר עם משחקים קשים מול ראשון לציון בבית, ושני משחקי חוץ מול יריבותיה לצמרת, מכבי חיפה והפועל אילת.  דרוקר קיבל 31% מסך קולות הבוחרים, למקום השני החודש הגיעו יחדיו ליאור ליובין ודיוויד בלאט שקיבלו 20.7% מהקולות כל אחד. 29 עיתונאים לקחו חלק בבחירה.

לאחר הבחירה בו אמר דרוקר: "קודם כל זה מחמיא ותודה לכל מי שהשתתף בבחירה, אני רוצה להודות לעוזרים שלי, דרור ושי שעושים עבודה נהדרת כל העונה, למאמן הכושר אהרון יעקובי ולכל השחקנים. החודש הזה חגגתי גם נצחון 100 בקריירה בליגת העל ואני מודה לכל השחקנים בעבר ובהווה שעזרו לי להגיע לציון הדרך הזה"

דרוקר מרוצה.
דרוקר מרוצה.
צילום: מנהלת הליגה.

 

שרון, החודש הזה לא היה קל, והחודש הבא יהיה עוד יותר קשה עם משחקי חוץ באילת וחיפה

"בחיים לא היה לי משחק קל, כל משחק בליגה הוא קשה, הליגה הזאת מעניינת ולא צפויה, וזה מה שכיף בה, אנחנו צריכים להופיע לכל משחק, למעט תחילת החודש בגביע, הצלחנו לנצח את כל המשחקים, קל או קשה, זה לא משנה. אני מקווה שסוף העונה שלנו יהיה מתוק", הוא ענה.

שחקן חודש פברואר של ליגת ווינר סל הוא ג'וליאן רייט ממכבי ראשון לציון.  רייט קלע החודש 18.7 נק' ב-64% מהשדה, לקח 12.0 ריב' (מהם 4 בהתקפה) והוסיף 2.3 אסיסטים, 2.3 חטיפות ו-2.7 חסימות בממוצע למשחק.  ראשון לציון  ניצחה החודש את הרצליה ואשדוד והפסידה לנתניה לאחר שכבר הובילה בהפרש גדול. רייט קיבל 48.3% מסך קולות הבוחרים, בעוד פרנק האסל מהפועל יונט חולון שהגיע שני קיבל 24% מסך הקולות.

ג'וליאן רייט, שחקן החודש.
ג'וליאן רייט, שחקן החודש.
צילום: מנהלת הליגה.

רייט אמר: "זה כבוד בשבילי להיבחר לשחקן החודש, אני רוצה להודות לכולם ובמיוחד לחברי קבוצתי, מה שחשוב זאת ההצלחה הקבוצתית ואני שמח לעזור לכך. אמשיך לעשות הכי טוב שאוכל למען הקבוצה".

תגובות