לשחק כמו מסי: כתבנו ביקר במגרש גול טיים. מגרשי הגול טיים בתל אביב. צילום: אבי כהן

לשחק כמו מסי: כתבנו ביקר במגרש גול טיים

מגרשי כדורגל בעלי דשא איכותי, תאורת לילה לפי סטנדרט, שערים מקצועיים, ואפילו מקלחות וברי ספורט. כתבנו אבי כהן ביקר במגרש ה"גול טיים", ונהנה מכל רגע

בשבוע שעבר צוות המועדון של גול טיים תל אביב, הסכים לארח במתחמו שתי קבוצות כדורגל בלתי פורמליות, מדרום תל אביב. לאור העובדה שבמגרשי הכדורגל השכונתיים, טרם הותקנו שערי כדורגל לרווחת התושבים.

כתבנו היה שם כדי לסקר את חווית הכדורגל המושלמת שמתחם גול טיים מציע לשחקניו תמורת תשלום סמלי. אם עד היום הייתם רגילים לחטוף פציעות ממגרשי האספלט כי איזה שחקן אגרסיבי שם לכם רגל.

או למשל להשרט מחילוץ כדורים שעפו לגגות כי מי שבעט אותם לא מוכן להחזיר אותם, או שהייתם רגילים "לחווית הכדורגל השכוניתית" של הצבת פחי זבל/כפכפים בתור שערים, כי העירייה עקרה אותם וטרם החזירה אותם למקומם - מגרש הגול טיים הוא המקום בשבילכם. 

המגרש כולל דשא סינטטי הטוב מסוגו בעולם, שערים עם רשתות, תאורת לילה מקצועית, מלתחות וספורט בר. מניסיון, תאמינו לי שהרבה פחות כואב לעשות גליצ'ים על פני דשא סינטטי מאשר על מגרש אספלט כשם שהרבה פחות כואב לזנק בגול טיים מאשר במגרש כדורגל שכונתי, אפילו לשוערים המתאבדים שבינינו.

הרשתות, כמובן, ישימו קץ לוויכוח המפורסם שמתעורר בכל משחק – אם הכדור נכנס לשער או לא וגם, יחסכו זמן יקר מהשוער להביא את הכדור, שבהיעדר רשת צפוי לעוף למרחקים ואפילו להתפנצ'ר.

אלו שמרבים לשחק במגרשי הכדורגל השכונתיים שנמצאים בתוך בתי הספר היסודיים, לבטח יודעים שהנהלת בית הספר לא מדליקה את הפרוז'קטורים, למעט אספות הורים, כאשר החשיכה יורדת על השכונה, לעומת זאת במגרשי הגול טיים ישנה תאורת לילה מקצועית.

הדובדבן שבקצפת – מלתחות כדי שאימא לא תגער בך, לרוץ למקלחת. כמו כן, "הגול טיים" מציע ספורט בר לשוהים במתחם חטיפים, דברי מזון ושתייה צוננת למקרה שתהיו רעבים או צמאים.

לעת עתה, מגרשי הגול טיים פרוסים בת"א, בכפר סבא וממש לאחרונה נפתח סניף של הרשת המצליחה, גם בבאר שבע הדרומית. שעתיים של הנאה צרופה, כל שחקני הקבוצה מתחלקים שווה בשווה עבור השכרת המגרש, כדורגל בליגה אחרת – אנחנו נהנו. לא שווה להצטרף לשיגעון הגול טיים שכבש את כל השכונה?

תגובות