צ'מפיונס: ריאל, דורטמונד ופ.ס.ז' ברבע הגמר. האצטדיון אתמול בדורטמונד. צילום: פייסבוק

צ'מפיונס: ריאל, דורטמונד ופ.ס.ז' ברבע הגמר

ליגת האלופות מתקרבת לרגעי ההכרעה: ארבע קבוצות כבר העפילו לרבע הגמר, ארבע העולות הנוספות ייקבעו בשבוע הבא. ריאל מדריד, פ.ס.ז', דורטמונד ויובנטוס עלו

ריאל מדריד, בורוסיה דורטמונד, פריס סאן ז'רמן ויובנטוס אלו הן ארבעת הקבוצות הראשונות שהעפילו לרבע גמר ליגת האלופות העונה אליהן ייצטרפו ארבע קבוצות נוספות בשבוע הבא.

אין הפתעות גדולות בכך שארבעת הקבוצות האלו העפילו לרבע הגמר, אין ספק שמדובר בארבע משמונה הקבוצה הטובות באירופה. 

עבור ריאל מדריד הדרך לשמונה הטובות באירופה הייתה הקשה ביותר, בשלב הבתים המדרידאים הוגרלו לבית המוות שכלל את דורטמונד, מנצ'סטר סיטי ואייאקס. גם בשמינית גמר גביע המדינה ההגרלה לא האירה פנים למוריניו שנאלץ להתמודד מול אלכס פרוגוסון, מאמנה של מנצ'סטר יונייטד.

במפגש של הקבוצה מבירת ספרד מול סגנית אלופת אנגליה לא ראינו כדורגל גדול מצד הקבוצה של ז'וזה מוריניו. המשחק הראשון שנערך במדריד הסתיים ב-1:1 משערים של וולבק ורונאלדו ששלח את ההכרעה לאנגליה.

בגומלין, היונייטד שיחקו מצוין וכבר עלו ל-1:0 אבל השופט שלף כרטיס אדום לנאני שככל הנראה בזכותו ריאל מדריד כבשה שני שערים (של לוקה מודריץ' וכריסטיאנו רונאלדו) שנתנו לה את הכרטיס לשלב הבא.

רונאלדו אחרי השער השני.
רונאלדו אחרי השער השני.
צילום: פייסבוק.

בורוסיה דורטמונד שמתקשה בליגה המקומית מול באיירן החזקה רוצה ללכת כמה שיותר רחוק בזירה האירופאית ובינתיים נראה שהיא עומדת במשימה הזו בהצלחה יתרה. הצהובים שחורים ניצחו בגומלין 3:0 את שחאטר דונייצק שנותן לה ניצחון 5-2 בסך הכל.

אלופת איטליה, יובנטוס שניצחה במשחק הראשון 3:0 את סלטיק בסקוטלנד, לא נתנה לירוקים לעשות מהפך וניצחו אותם בקלילות 2:0. 90 דקות לנציג הישראלי שלנו בסלטיק, בירם כיאל.

יובנטוס חוגגת העפלה לרבע הגמר.
יובנטוס חוגגת העפלה לרבע הגמר.
צילום: פייסבוק.

 

פריס סאן ז'רמן התקשתה מול ולנסיה הספרדית אך בסופו של דבר סימנה וי בדרך לרבע הגמר. הקבוצה הצרפתית שניצחה בספרד 2:1 כבר החסירה פעימה בדקה ה-55 אחרי שהעטלפים עלו ליתרון 1:0 ושער נוסף שלהם ידיח את פריס כבר בשמינית הגמר.

אנצ'לוטי עשה שינויים במשחק של מוליכת הליגה הצרפתית שהובילו לשיוויון. לא נכבשו שערים עד לסיום המשחק ולמרות יכולת לא מרשימה, הקבוצה של זלאטן איברהימוביץ' ודיוויד בקהאם שלא שיחקו. (איברהימוביץ' היה מורחק, בקהאם ישב על הספסל).

בקהאם בפריס סאן ז'רמן.
בקהאם בפריס סאן ז'רמן.
צילום: פייסבוק.
תגובות