מגזין NBA: דרק רוז חוזר לשחק כדורסל?. דרק רוז. צילום: פייסבוק

מגזין NBA: דרק רוז חוזר לשחק כדורסל?

דרק רוז קיבל אישור מרופאו לחזור לשחק אבל השחקן מעדיף להמשיך לנוח עד שירגיש כשיר ב-100 אחוז. מי יצליח לעצור את מיאמי שנמצאת ברצף של 16 ניצחונות?

עונת ה-NBA מתחילה להתקרב לשלב הפלייאוף. נראה שהשיקאגו בולס שהודחה בגמר המזרח בשנתיים האחרונות, קיבלה חיזוק משמעותי לאחר שרכז הקבוצה, דרק רוז הודיע כי הוא קיבל אישר מרופאו לחזור לשחק.

למרות האישור הרפואי, רכז הבולס הודיע לקבוצה כי הוא לא ישוב לשחק עד שירגיש כשיר לחלוטין. כזכור, הכוכב של שיקאגו נפצע בעונה שעברה במשחק הראשון של סדרת הפלייאוף של שיקאגו.

למרות חסרונו של רוז, שיקאגו של טום ת'יבודו מצליחה להתברג במקומות 1-8 במזרח שמובילים לפלייאוף. האדומים מדורגים במקום השישי במזרח עם מאזן של 34 ניצחונות ו-27 הפסדים.

רוז. מתי הוא יחזור לשחק?
רוז. מתי הוא יחזור לשחק?
צילום: פייסבוק.

בינתיים, במערב,הלוס אנ'לס לייקרס מחפשת את הכרטיס לפלייאוף. בעיר המלאכים בנו קבוצת סופרסטארים שכוללת את סטיב נאש, קובי בראיינט, מטה וורלד פיס (רון ארטסט), פאו גאסול ודאוויט האוורד. העניינים לא הלכו בדיוק לפי התכניות וגם חילופי מאמנים שהביאו את מייק ד'אנטוני לסטייפליסט סנטר לא הצליחו לגרום לרצף ניצחונות אלא לשיפור קל ביכולת של חבורת הכוכבים. 

הצהובים סגולים יודעים שהמטרה שלהם עד סוף העונה היא לא על המיקום. בניגוד לשנים הקודמות בהן הלייקרס רצתה לסיים כמה שיותר גבוהה, השנה לאור הסיטואציה אין ספק שהם ייסתפקו במקום בפלייאוף. כרגע הם מדורגים במקום התשיעי במערב עם מאזן של 31 ניצחונות ו-31 הפסדים.

הלייקרס יגיעו לפלייאוף?
הלייקרס יגיעו לפלייאוף?
צילום: פייסבוק.

בחזרה למזרח, האלופה, מיאמי היט נמצאת בכושר מטורף. דווין וויד, לברון ג'יימס וכריס בוש מנצחים כבר 16 משחקים ברציפות ולא ברור מי יצליח לעצור אותם. למרות זאת, מיאמי עלולים להגיע לשיא מוקדם מידי מה שעלול להוביל לאובדן האליפות.

 

לברון יזכה בעונה השנייה ברציפות?
לברון יזכה בעונה השנייה ברציפות?
צילום: פייסבוק.

תגובות