סיכום העונה הסדירה: מי השחקן המצטיין?. אלירן עטר. צילום: פייסבוק

סיכום העונה הסדירה: מי השחקן המצטיין?

העונה הסדירה של ליגת העל בכדורגל הסתיימה והגענו לשלב סיכומי הביניים. כתב פרוגי בוחר את מצטייני הסיבוב והעונה הסדירה: השחקן של העונה, מאמן העונה וגם, הפתעת הסיבוב

העונה הסדירה הגיעה לסיומה עם סיום המחזור ה-22 של ליגת ווינר. המנצחת הגדולה של העונה הסדירה היא מכבי תל אביב שנמצאת במקום הראשון מרחק 10 נקודות ממכבי חיפה השני.

כתבנו בחר את המצטיינים והמאכזבים של הסיבוב השני ולסיום בחר את שחקן העונה הסדירה שלו, השחקן המאכזב ואת מאמן העונה.

מצטיינת הסיבוב : מכבי תל אביב

מכבי תל אביב מתקרבת בצעדי ענק להיות האלופה של השנה לאחר שנים לא טובות בכלל. צוות מאמנים ספרדי מביא את מכבי תל אביב לעבר עוד אליפות. עם עונה מצוינת מכבי תל אביב נותנת פור לכל הליגה ולא נראה ששום קבוצה תצליח לגנוב ממנה את האליפות.

מאכזבת הסיבוב : מ.ס. אשדוד

ניהול לקוי בסיכום הכללי. מ.ס. אשדוד פתחה את העונה מעולה במקום הראשון שם נתנה פייט למכבי תל אביב לזמן מה מוצאת את עצמה מדורגת במקום האחרון (של הסיבוב השני) עם 7 נקודות בלבד. שוב אשדוד פותחת את הליגה חזק ונופלת בסיבוב השני בגלל ניהול לקוי והתערבות יתר מצד ג'קי בן זקן.

הפתעת הסיבוב: קריית שמונה

כולם ניבו שקריית שמונה לא תצליח לשרוד עוד עונה בצמרת אחרי האליפות הסנסציונית בעונה שעברה אך קרית שמונה עם ניהול תקין למרות חילופי המאמנים מצליחה להתברג בפליאוף העליון ולהציג כדורגל נפלא כמו בעונה שעברה, שאפו גדול לאיזי שירצקי, ברק בכר ולכל שחקני האלופה. 

היורדת העתידיות: מכבי נתניה והפועל רמת גן

מכבי נתניה – הקבוצה האהובה עלי תרד העונה לליגה הלאומית לאחר שנים בצמרת של ליגת העל נתניה מציגה העונה את הכדורגל החלש ביותר בליגה ולא מצליחה לייצר נקודות כלל. נראה כי היא הקבוצה החלשה ביותר בארץ.

הפועל רמת גן –מספקת לנו כדורגל נפלאה אבל את הכסף סופרים במדרגות ובסיום כל משחק רמת גן נשארת עם המחמאות אך בלי הנקודות לכן לדעתי תרד גם לליגה השנייה.

שחקן העונה: אלירן עטר

מלך השערים של ליגת העל משתיק את כל המבקרים שזוכרים לו את העבר הפלילי המפוקפק שלו . אלירן עטר בעונה מדהימה לאחר שעבר את טווח 20 הכיבושים העונה גם התראיין ושבר את כל הסטיגמות עליו והוכיח שהוא בחור לתפארת שהשתנה.

השחקן המאכזב של העונה: אחמד סבע

מלך השערים בעונה שעברה העונה עם 8 כיבושים בלבד. נראה כי אחמד סבע יפרוש בסיום העונה. החלוץ הוותיק לא מרבה לגעת בכדור ומשחק רע מאוד העונה. נראה כי ענינים מחוץ למגרש מפריעים לו כדוגמת אימון קבוצת מגד אל כרום בליגה ב' וזאת ללא תעודת מאמן (דבר פלילי ואסור על פי חוק).

מאמן העונה- אריק בנאדו

מאז שאריק בנאדו הגיע למכבי חיפה, הירוקים נראים פנטסטים ומי יודע, אולי הם עוד יצליחו לתת פייט עד הסוף למכבי תל אביב ואולי גם לגנוב ממנה את האליפות.

תגובות